E3 2006 nærmer seg

#21
Jeg vet ikke med dere, men håper lucasarts letter litt på sløret om Indiana Jones og muligens et star wars next-gen spill. (KOTOR, Jedi Knight, Starfighter, anyone?)



Og seff, Master Chief. Ingen over, ingen ved siden av, bortsett fra Samua Aran som vi sikkert vil få gleden av i Metroid Prime 3..


*sikle*
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#22
Blir spennende om det kommer noe nytt om BioShock, for det er vel muligens det spillet jeg har størst forhåpninger til i overskuelig fremtid.

Spillbare Revo-spill er en selvfølge.
 
#23
I år blir det to ting som topper listene for meg. Final Fantasy XII dato for US/PAL (som om disse to kommer samtidig) og...

Playstation Controller Redesign!

Det blir også spennende å se om Tim Schafer avslører noe om det nye spillet han tilsynelatende jobber med. Hintene hans hittil er "det er noe jeg har hatt lyst til å gjøre lenge" og "kanskje det sprøeste jeg har laget til nå".
 
#24
Håper vi får vite litt mer om det kommende Wolfenstein-spillet som kommer til Xbox 360 og PC.

Ser mest frem til Xbox 360-spillene som blir vist frem. Vi skal ikke se bort i fra at noen nye eksklusive titler blir annonsert på messen. Samme gjelder med PlayStation 3.

Jeg synes E3 føles akkurat som julaften da jeg var liten. Alle de store forventningene og overraskelsene er herlig.
 
#25
Sorry for dobbelpost, men lurte bare på om noen her på Spillegal skulle til E3 i år?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Jeg håper vi får se noe spillbart av Pimps At Sea.
 
#29
Skal E3 forumet opp iår forresten? Pleier jo å være et bra sted å få nyheter raskt :)
 
#31
Tipper E3 rekker å komme, vare og forsvinne innen tiden for "det nye" dukker opp.
 
#33
For et par år siden fikk jo SG skryt av VG for god E3 dekning og det ville jo vært ei tabbe å ikke fortsett med tradisjonen.
 

Kilik

Lokal moderator
#34
Hva med å få opp nyheter på forsiden? F.eks. direkteoppdateringer fra konferansene. Det ville vært fin reklame for Spillegal.
 

Kilik

Lokal moderator
#36
Litt skuffende hvis det er sant. Hadde håpet å få noen glimt av next-gen GTA.

Hva har skjedd med Bully forresten? Husker det var litt bråk rundt spillet. Sterkt utsatt eller kansellert?
 
#37
Jeg mener bestemt at det skal komme ut til høsten, og jeg har ikke hørt noe om at det har blitt kansellert. Det tror jeg også at er ganske usansynlig, ettersom Rockstar har kommet veldig langt i utviklingen av spillet.
 
#39
Rockstar skipper årets E3?

Vi kan bruke dette emnet som pre-E3 nyheter, ikke sant?
[/b]

Nei, da det blir for lett å gå glipp av nyheter. For ikke å snakke om alle de hundrevis av kommentarene som vil komme rundt hver nyhet.

Det ville ha blit et rot uten like å kun ha et emne, når det kanskje trengs 20 -30
 
#40
Jeg tror det er en til to uker, men det kan hende du kan få ordnet det litt før du er blitt 18 slik at du har det et par dager etter dagen din? Ikke vet jeg :p
[/b]
Du hadde helt rett! Jeg bestilte VISA kortet for et par uker siden sånn at det skulle være klart til jeg ble 18. I dag var jeg og hentet det hos banken, så nå har jeg Total Access på GameSpot :D