E3 2006 nærmer seg

Kilik

Lokal moderator
#42
Square-Enix line-up:

Final Fantasy XI: Treasures of Aht Urhgan for the PlayStation 2, Xbox 360, Windows (already released)--This Final Fantasy XI expansion is the only game that Square Enix will show for the Xbox 360 and Windows platforms.

Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII for the PlayStation 2 (summer 2006)--This game is set three years after Final Fantasy VII, and stars Vincent Valentine in conflict with mysterious invaders called the Deepground soldiers. The game combines shooter elements with classic Square Enix RPG action.

Dawn of Mana for PlayStation 2 (release TBD)--The first true Mana sequel in a decade, Dawn of Mana will break the 2D mold and brings the franchise's world to three dimensions, while still attempting to preserve the look and feel of the originals. Dawn of Mana will be shown on video only.

Final Fantasy XII for the PlayStation 2 (fall 2006)--Square Enix touts two innovations in this game: "Active dimension battle" and a new combat system. The active dimension system lets players move seamlessly between exploration and combat, eliminating the random battles and the accompanying load times that disrupted the experience in prior games. Meanwhile, the new combat system lets the player define rules governing the character's behavior--an innovation that Square Enix refers to as the "gambit" system.

Valkyrie Profile 2: Silmeria for the PlayStation 2 (2006)--Square Enix has implemented an updated combat system in this game as well: an evolution of the prequel's well-regarded battle system.

Children of Mana for the Nintendo DS (2006)--This game allows four players to play together, either cooperatively or competitively, and follows in the Mana series' tradition of action RPG gameplay.

Dragon Quest Heroes: Rocket Slime for the Nintendo DS (2006)--This is the latest game from the creative team behind the 2005 RPG Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King. The hero of this brand-new action adventure is a slime--one of the most popular monsters from the Dragon Quest series. Players will take control of the slime and employ unusual mechanics like bouncing and stretching to solve puzzles and rescue captured allies. The game also employs the Nintendo DS's wireless capabilities to offer head-to-head combat.

Final Fantasy III for the Nintendo DS (2006)--The only Final Fantasy that was never localized, the third installment of the original series, will finally come to the US. The original game has been revamped with completely reworked and remodeled graphics in full 3D.

Valkyrie Profile: Lenneth for the PSP (2006)--The classic PlayStation title Valkyrie Profile, originally released in 2000, is coming to the PSP system with completely new CG cutscenes. The game is developed by tri-Ace, the company that created the popular Radiata Stories and Star Ocean series.

Final Fantasy V Advance and Final Fantasy VI Advance for the Game Boy Advance (both 2006)--The latest GBA revamps of the long-running role-playing series will not be playable on the show floor, but will be shown in video form. [/b]
...også tipper jeg minst ett next-gen-spill annonseres.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#44
Bedre grafikk trenger ikke bety at alt og alle skal skinne uten grenser. Det ser ut som gresset er flatt og polert.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Bedre grafikk trenger ikke bety at alt og alle skal skinne uten grenser. Det ser ut som gresset er flatt og polert.[/b]
Helt enig. Gresset i Serious Sam: The Second Encounter var mer overbevisende enn det der. :confused:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#47
Det er ikke så enkelt at det ikke er gress. Tennis spilles vel som oftest på sånn kunstgress/matte-greier.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#48
Jau, men selv kunstgress er da fortsatt ikke helt flatt og polert?
 
#50
Hæ? Hvor i all verden har du det ifra? Kunstgress har ganske forskjellig tekstur fra en basketball.
 
#51
Jo! Har du sett en basketball? Kanskje (kunst)gressmatten er formet slik..
[/b]
Den er absolutt ikke rund... det er nå helt sikkert :p . Teksturen derimot... men alt for mange av next gen spillene ser alt for polerte ut ja... ordene lys og next gen er jo ganske like, men det får da være grenser.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#52
Jo! Har du sett en basketball? Kanskje (kunst)gressmatten er formet slik..
[/b]
Joda, jeg har både sett og spilt med en basketball. Den har veldig veldig lite til felles med kunstgress. Har du sett kunstgress? Jeg spilte tennis i over tre år, derav ganske så mye på noe som kan ligne på kunstgress. Bakken på det bildet ser ikke ut som kunstgress, men et sinnsvakt overpolert linoleumsgulv med en smørjete gressaktig tekstur.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#53
Indeed it does. Ser ikke ut som noen tennisbaner jeg har spilt på, iallfall.
Ikke at det er så mange, men jeg har da spilt litt. :p

Uansett er det Top Spin som er tennisspillet for meg, så jeg gleder meg til å høre noe om toeren der.
 
#54
Slapp av! Det jeg mente var at en basketball består av et mykt.. tøystykke-whatever, og det er ganske flatt. I en rund form. Og denne matten er også flat! Hva nå enn den består av, så er det flatt!

Hva? Jeg skjønner ikke hva jeg selv skriver. :O
 
#55
PC-pulten min er også flat, den kan fortsatt ikke sammenlignes med en basketball på noensomhelst måte. Ikke en kunstgressmatte heller, for den saks skyld.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#56
Revan, med flatt mener jeg virkelig flatt som overflaten på en cd, flatt som det polygonet banen består av. En kunstgressmatte er på langt nær flat på samme måte, den er ruglete og ujevn.