E3 2006 nærmer seg

#61
Så spørs det om det vil være en heldig tendens. Jeg vil tippe nei, da de fleste eksklusive spillene ikke alltid er like markedsrystende som jeg vil tro at PS3 og 360 sine spill gjerne er.

For eksempel vil jeg tro at Sega Rally vil ha større salgspotensial enn den femte oppfølgeren til Monkey Ball på fem (?) år.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#62
Hvor lenge siden er det egentlig at Sega Rally var aktuelt, igjen...?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#64
I rest my case. :D
 
#65
Misforstå meg ikke, selv ser jeg mye mer frem til Monkey Ball. Men jeg tror folk flest vil foretrekke et nytt (for de fleste) eller en gammel klassiker (for de som husker de forrige spillene) i form av Sega Rally, fremfor ENDA et Monkey Ball spill. Jeg sa kun at det ville ha større salgspotensial, ikke at det var bedre/mer spennende/etc.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
Hva baserer du dette på, egentlig...?
 

Kilik

Lokal moderator
#67
Mulig jeg får et annet inntrykk etter E3, men det virker som om PS3/X360/PC får de største produksjonene. Dette er spill basert på kjente konsepter (racing, sport, FPS etc.) hvor man ikke tar de store sjansene, mens Wii får mer originale, eksklusive spill med mindre produksjonskostnader.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#68
Jeg gleder meg til info om Smash Bros. Revolution. :$
 
#69
IGN om Halo 3:

Opprinnelig skrevet av IGN
April 28, 2006 - With Microsoft, the rumors are always true. The next iteration in Bungie Studios' Halo series will appear at E3 2006 in video form at its Tuesday, May 9 news conference, IGN learned today from independent sources who recently spoke with Microsoft executives.

The video is allegedly two minutes long, although its contents weren't divulged. We're guessing a wild breathtaking battle on Earth. Knowing Microsoft, the publisher will want to show all real, in-game engine footage to counter Sony's fantastical CG videos from E3 2005. When Microsoft was contacted, the company issued its standard reply, "We don't comment on speculation and rumors."
Kilde: IGN