E3 2008 - Sony-nyheter går her

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja, jeg ser helst at vi ikke samler absolutt alt av E3 i én tråd.

Pressekonferanse i kveld kl 2030

Sony har ikke kunngjort noe særlig ennå, men den amerikanske PlayStation-storen har blitt oppdatert med videoer fra Fallout 3, Guitar Hero: World Tour, Destroy All Humans: Path of the Furon, Naruto: Ultimate Ninja Storm, og noen Soul Calibur IV-walls.

Ifølge PlayStation.Blog vil det dukke opp nye videoer fra E3 hver dag denne uka. Greit for meg som ikke har kjapp nok maskin til å kjøre HD-video.

Live Streams:

Gamespot

G4TV

Hva får vi se?

Little Big Planet 100 %
Killzone 2 100 %
Resistance 2 100 %
Home 90 %
Enda en ny kontroll 75 %
Tekken 6 70 %
Heavenly Sword II 60 %
Fokus på PS2-bakoverkompatabilitet 50 %
Heavy Rain 40 %
God of War III 30 %
Kojimas nye IP 20 %
Final Fantasy VII remake 5 %

D

Deleted member 91

Gjest
Har ikke fulgt med en dritt, men har de en egen pressekonferanse en gang denne uka, eller?

Tekken6 må det komme noe info om nå. Vi har faen ikke en offisiell relase date enda. Selv om ryktene sier Q4 av dette året i Japan og Mars tider i Europa, veit ingen sikkert.

HS2, venter jeg også i spenning på, de har sikkert lært mye fra HS og kan fortsette fra de slapp.

oma

Village Drunk
jeg vil ha ett nytt spill fra quantic dream (L)

Altsaa, mer info om heavy rain

Halky

Veteran bruker ;)
Og endelig ble det lansert en ny "versjon" av PS3. Nemmelig atte 80gb'n er tilbake, til samme prisen som den 40gb koster. Ellers er den helt lik 40gbn på alt det andre.

Får bare håpe at den kommer hitt til landet i år, eller hitt i det hele tatt.

Lodin

Der Waaaah
Haha, bare et spill vi ikke har hørt om ble annonsert. Jaja, konseptet med 256 spillere i MAG var i det minste artig.

Kilik

Lokal moderator
Kjedelig. Hakket bedre enn Nintendo-konferansen, men fortsatt kjedelig og forutsigbart.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Enig. MAG var det eneste jeg kunne tenke meg å spille, men det er bare basert på konseptet og en billig CGI-trailer. Forsiden av Big Whoop Magazine neste.

Terje

mostly harmless
Ikke mye spennende her nei. Stort sett selvskryt pluss litt mer informasjon om ting vi visste om fra før. Den nye MAG greia de viste på slutten så jo imponerende ut teknisk sett med opptil 256 spillere samtidig, men det er ikke typen spill som tiltaler meg noe særlig.

Det mest ineterresante var igrunn muligheten til å laste ned HD filmer for en slikk og ingenting. Men hvor sansynlig er det at vi får det her da? Med tanke på all verdens firkanta distribusjons og rettighets reglemanter er vi vel heldige om lille Norge i det hele tatt får tilgang til en tidel av hva de store regionene får.

Kilik

Lokal moderator
Hvordan blir det hvis man kjøper amerikansk PS3? Får man tilgang til amerikansk PS3-store da? Filmer fra 15 kroner stykket er fristende...

Hvordan blir det hvis man kjøper amerikansk PS3? Får man tilgang til amerikansk PS3-store da? Filmer fra 15 kroner stykket er fristende...
Jeg har tilgang til amerikansk PSN med min EU-maskin. Sier bare at du bor i California, Beverly Hills 90210. Og du kan ha flere kontoer på maskinen.

CyberK

Finner ikke på noe.
Greit at de har videreført den tradisjonelle Platinumserien, dog med nytt og mer ræva navn. Tipper de godter seg over at HD-DVD avgikk ved døden, siden de farger Greatest Hits-coverene røde. :D

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Amerikanerne har vel aldri hatt Platinum? Trodde de hadde greatest hits på PS2 og.

CyberK

Finner ikke på noe.
Øh, det kan hende. Jeg vet ikke. Men Platinum i Europa kommer til å passe dårlig sammen med rødfargen.

På PS1 var Greatest Hits utgavene grønne. På PS2 var de rød. I Europa var Platinum "sølv" grå, på både PS1 og 2.

Det er ingenting som tyder på at Platinum utgavene blir røde. Det er nok bare Greatest Hits som blir det.

D

Doctor Downs

Gjest
Har ikke Greatest Hits alltid vært rød og Platinum sølvfarga (platinafarga)? Var det en spøk jeg ikke gjennomskua i forige innlegg?

Edit: Takk, StarNigger.

CyberK

Finner ikke på noe.
Jamendaså, nå forstår jeg. Men jeg må si at jeg synes Platinum-branden og sølvfargen er mer stilig enn Greatest Hits og ekle primærfarger.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Sony har oppdatert E3-delen av PlayStation Store igjen. Videoer på:

• Blitz: The League II
  • Valkyria Chronicles
  • TNA iMPACT!
  • Ratchet and Clank Future: Quest for Booty - Hva synes vi om at dette er episodisk? Tror jeg må skru en ny harddisk i min snart.
  • Resident Evil 5 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • PAIN: Amusement Park
  • BUZZ! Master Quiz
  • Motorstorm: Pacific Rift
  • Resistance: Retribution
  • Siren: Blood Curse
  • Mortal Kombat vs. DC Universe
  • Gran Turismo TV
  • PixelJunk Eden
  • Resistance 2 - Hvis dere sjekker URL-en som flasher i to frames på slutten av videoen kan dere se noen videoer med Katee Sackoff fra Battlestar Galactica. http://www.projectabraham.com/
  • God of War III
  • Og til slutt noe som heter Xam'd: Lost Memories. Det er en sci-fi animeserie av Gonzo som visstnok skal være eksklusiv til PSN.