E3 2010 - Diverse trailere og ting som ikke er verdt egen tråd

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Er det noen som er interesserte i et 4-player coop 2.5D actionspill fra skaperen av Strider?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Awyeah, Strider var jo godsaker. Noen som har spilt Strider 2 her?

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Strider har den hemmelige beste bossen noen sinne. Det sovijetiske politbyrået som morpher seg om til en robot drage

edit: og hvorfor i helvette er ikke Stider til ps1 lansert på PSN store enda

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Lodin

Der Waaaah
Sly Cooper Collection skal sikkert vises fram av Sony under dagens dille. Alle 3 PS2 spilla i oppgradert HD og med no slags 3D er bra skuring.

Og her er den Goldeneye remaken som har blitt spekulert på siden kuene kom hjem. Wii-eksklusivt og man styrer Daniel Craig så... eh.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Nytt Rayman-spill! .

Ser … sært ut.

edit: Ifølge Ubisoft er spillet laget av kun fem personer med en sånn ny engine de har skapt.

Kilik

Lokal moderator
Dette er visst året for skamløse kopier. Ubisoft med Innergy, et "spill" som måler pust og puls og sånn. Inkludert er ikke en Vitality Sensor, men en "Energy Sensor"...

Å fy, den raymanen er best of show hittil :elsk:

Kilik

Lokal moderator
Summer of Arcade 2010
Sommerferien har nærmest blitt en tradisjonell høytid til XBLA med GW: Retro Evolved 2, Castle Crashers og Braid i 2008 og Shadow Complex, Splosion Man og Trials HD i fjor.

Mange potensielle godbiter også i år. Ser spesielt fram til Limbo.

D

Deleted member 91

Gjest
Limbo er det eneste som ser i nærheten av kult ut, og selv det er jeg ikke helt i hundre over. Skuff.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du kan spille Trials 2 på PC. Riktignok ikke i HD, men men.

Gleder meg til Limbo.
Trials 2 kicker 1080p og langt høyere uten å svette hvis du har utstyr til det bare sånn til info.

Sånn ellers: Castlevania-mashup? Ja takk. Monday Night Combat ser fryktelig generisk ut, men gameplayet later til å være en miks av Smash TV og Team Fortress 2 (ja, faktisk, hadde aldri trodd det der med TF2 eller hva?) så jeg er forsiktig optimist. Tom Braider kan jo vise seg å være småartig også så jeg klager igrunn ikke.