E3 2010 - Diverse trailere og ting som ikke er verdt egen tråd

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det Child Of Eden spillet er laget av Tetsuya Mizuguchi? Ikke nok med det, men stilen og "storyen" virker jo nesten som om det er en oppfølger til Rez. Count me in. Det skal jeg ha så hardt, og jeg må også sørge for at jeg skaffer meg ekstra kontrollere så jeg kan få med meg vibrasjonene i Rez. Kanskje dette spillet også støtter trance vibration?

Trench_Rat

Sommerbildene våre
*helikopter lyd*
*creedence med fortunate son*

american helicopter is like sick bird, it fall from sky

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Men da blir det jo ikke 'nam.

Dessuten kunne man legge til egne låter.

D

Deleted member 91

Gjest
Sikkert verdt egen tråd (den finnes sikkert, men søkefunksjonen her på forumet lol olol), men vaffal no Portal 2 footage:

[yt]qQLpU0T-Sow[/yt]

Kilik

Lokal moderator
Definitivt det spillet jeg ser mest fram til av alt som er vist til nå.

The fuck?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Er vel ikke så mye mer fuck enn sånne kuppel-skjermer ment for bilspill. Men, men.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Den skjermen der er jo hutgammal(typ to år) og den er fremdeles like dritt ser jeg. Du kan se rammene til skjermen i midten gjennom bildet og det er hore.

OnLive lanseres i USA i morra. Er oppriktig spent på om dette funker bra, og kommer til å betale ca. hva som helst per mnd om dette kommer til Norge. HUZZAH!

Fun fact: Kid Icarus på NES er grusomt vanskelig. (Har ikke spilt det på noen år, men da jeg testa det sist raega jeg ganske hardt)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fun fact: Kid Icarus på Game Boy er grisefett og sistebossen blew my mind da jeg var 11:

Spol litt hvis du ikke gidder å se den ganske dølle siste banen.

Kilik

Lokal moderator
Ikkeno Zelda i år for Wii-folket, men Lost In Shadow kan bli en trivelig stopover i høst: