[Multi] E3 2018

ganon

The Boshy
#1
E3 over snart over oss nok en gang, og under finner du lenker og tidspunkter til de forskjellige konferansene. Klikk på "Twitch" eller "Youtube" for å bli tatt videre.

Lørdag 9. juni

Electronic Arts – 20:00

Hvor kan jeg se den? På Twitch eller YouTube.

Søndag 10. juni

Microsoft – 22:00

Hvor kan jeg se den? På Twitch eller YouTube.

Mandag 11. juni

Bethesda – 03:30

Hvor kan jeg se den? På Twitch eller YouTube.

Devolver Digital – 05:00

Hvor kan jeg se den? På Twitch eller YouTube.

Square Enix – 19:00

Hvor kan jeg se den? På Twitch eller YouTube.

Ubisoft – 22:00

Hvor kan jeg se den? På Twitch eller YouTube.

Tirsdag 12. juni

PC Gaming Show – 00:00 (midnatt)

Hvor kan jeg se den? På Twitch eller YouTube.

Sony – 03:00

Hvor kan jeg se den? På Twitch eller YouTube.

Nintendo – 18:00

Hvor kan jeg se den? På Twitch eller YouTube.


Nytt i år tenkte jeg at vi kunne ha vår egen E3 Bingo med en liten premie til førstemann med en rekke, loddrett/vannrett/diagonal. Gå inn på lenken under, trykk på "new card" og legg ut bilde av kortet ditt i tråden. Hvis du vil forandre på alternativene trykker du på "edit" skriver inn dine forslag og "Play online" hvorpå du kommer tilbake til et bilde av Bingobrettet.

http://mfbc.us/m/jynmaa


NYBINGO.png
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Fett! Tror dog du burde trykke "new card" til du ikke får "Nintendo wins E3" og "Microsoft wins E3" på samme linja, dog. "Xbox exclusive game" er det vel heller ingenting som heter lenger siden alt også kommer på PC. :p
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Blir nok ikke super kavalitet på den E3 i år siden jævla mye er lekka allerede, men men.
Som vanlig skal jeg ihvertfall myse på greia til Nintendo og driter nok i de andre. Mulig jeg ser slutten av Devolver sin etter jobb og.
Driver ihvertfall å lager mitt eget bingokort nå. Må bare komme på 25 ruter. :woomy:

E: Se såh.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Kan stille klokka etter riffen snart.

Uansett, her er min bingo. Regner med å kunne ca$he inn etter den første konferansen.

 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#6
Butt Royale-modus for Battlefield V er bekreftet! Hosianna! Spillet vil og ha en story som foregår i Narvik.

EA lager fortsatt FIFA-spill.

EA Origin Premium, det er som den andre subscription-greia hvor du får Vault-tilgang men nå får du nye spill og.

En fyr fra Respawn blir intervjua, han sier de jobber på et Star Wars-spill som er satt mellom episode 3 og 4. Star Wars: Fallen Order og du får spille en Jedi. "Holiday 2019." De har ikke en dritt å vise fram, ikke engang noe concept art. "Det blir bra, lover!"

Battlefront 2 får mer Clone Wars-content. General Grievous, Count Dooku, Obi-Wan og Anakin vil bli nye spillbare helter. De skal og overhale progresjonssystemet helt, ingen flere star cards.

Unraveled Two. Hva om vi tok det eneste singleplayer-spillet vi har og legger til multiplayer? Hele spillet er designet rundt coop hvor tråddyrene er festet i hverandre. Får meg til å tenke på Knuckles Chaotix. Det er forresten ute nå.

Sea of Solitude er et ubegripelig nytt spill hvor alle som er ensomme har blitt til monstre og du spiller ei jente som må finne ut hvorfor hun ble et monster (sikkert fordi hun var ensom). Som @Yetipants skrev i feltet, "Ekstremt entusiastisk og svett designer med engelsk som andrespråk forklarer spillet sitt, ingen skjønner noe".

EA lager fortsatt NBA-spill.

Knyttnevemagnet vant Madden-turnering, er av en eller annen grunn på scena og snakker om hvordan han hater å bli blown out på nettet. Okei...

To RTS-youtubere live-demoer et nytt mobilspill som ser skikkelig dritt ut og blir spilt lengre enn noen av de andre segmentene har vart. Etter matchen blir det avslørt at dette er et nytt Command & Conquer-spill. Altså det er bare gamlinger som husker Command & Conquer og vi vil ikke ha dette. Hvorfor er ikke dette et Star Wars-spill? Vet ikke EA at de har Star Wars-lisensen?

EA-sjefen snakker om at online trakkkkasering ikke er kult, så derfor gir vi penger til tre anti-mobbe-charities, blant annet Hermione sin.

Tid for siste spill, og de viser ved et uhell en trailer for Destiny 2 men de påstår det heter Anthem. Ser veldig ut som Destiny 2 men ok. 22. februar 2019. Cosmetics ja, loot boxes nei. Hvorfor er ikke Anthem et Star Wars-spill? Vet ikke EA at de har Star Wars-lisensen?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
EA-sjefen snakker om at online trakkkkasering ikke er kult, så derfor gir vi penger til tre anti-mobbe-charities, blant annet Hermione sin.
Men embracer de diversity?
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#9
Gleder meg kringle moment videoen til e3 2018 kommer ut
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Stakkars svette tyske dama som skulle vise fram It's A Metaphor For Depression, Get It? blir nok med der, ja.

Full disclosure; jeg sovna halvveis inn i Anthem-biten og da jeg våkna igjen skjønte jeg at det var tid for å legge seg, men øh. SOS (som det depresjonsspillet heter) virka jo interessant nok historiemessig, men... det så ut som verdens streiteste 3d-plattformer uten noe særlig mer å henge fingra i enn det. Unravel har jeg alltid likt estetikken på, men det har det samme problemet - jeg har spilt det spillet der hundre ganger før.

Battlefield og Anthem ser jo faktisk litt artig ut, men der er problemet at jeg ikke helt kan stole på EA når det gjelder helt grunnleggende ting. BF4 var vel buggy som satan, de fikk skjerpa seg til BF1 kanskje? Anthem ser jo småartig ut, men det har ingenting som sier at jøss, dette blir en helt ny opplevelse som ikke bare er teipa sammen av restene fra andre spill du har spilt ferdig for flere år siden.

De viste vel fram noe sport eller noe også, jeg åpna Reddit da det pågikk for å si det sånn.

Uansett, de hadde ett spill som jeg synes virker lovende, da: Command & Conquer Rivals. Snappy mobilspill som har trimma vekk alt janket fra RTS-sjangeren og destillert det ned i en kort, intens runde med klare mål og hovedvekt på taktikk. Skal definitivt testes ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Orka som nevnt ikke å se hele EA-greia, men Microsoft overraska meg jaggu såpass at jeg så hele. Drøssevis av spill, og selv om det nok var omtrent 50/50 hvorvidt det interesserer meg eller ikke, skal det godt gjøres å ikke finne noe som engasjerer i den lineupen. Mest interessert i nytt fra From Software så klart, men Devil May Cry 5, Cyberpunk 2077, reve-Zelda, neste Metro, Crackdown 3 og mer greier til Cuphead? Sier ikke nei takk, ass. Og siden det er Microsoft så kommer mest sannsynlig det meste til Windows også. Nice.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#18
Det derre From Software-spillet Sekiro.
Jesus. Hvis de har klart å få til et slags souls™ men med litt mer... rpg-følelsen. Da. Da ender dette opp med å bli det witcher jeg aldri helt klarte å digge max.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Fikk inntrykk av at de har sett Nioh og tenkt "å faen kan ikke la noen jævla upstarts få hele samurai-souls-markedet for seg sjæl ass!"
 
D

Deleted member 91

Gjest
#20
Imponerende likes-ratio.
lol @ hvor latterlig Mobilspillreklame det her er, men de to sekundene med gameplay (lmao) så jo ut som det teoretisk sett kunne vært ålreit. Regner med at alle som har stemt Not på videoen kjøpte alle de tidligere C&C-spillene??


ps: