[Multi] E3 2018

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#41

Lodin

Der Waaaah
#42
Ok, den greia til Sony så ut som Way of the Saumurai mekka med budsjett. Før første kampen tenkte jeg at det som virkelig ville fått det til å eie var om man kunne one hitte folk som i Bushido Blade og så var det første ting som skjedde. Digga og at han ene mongolen før kampen sa "wash your neck."
Så ja, det er nok mitt høydepunkt fra E3.

Også var det Nintendo da. Er ikke lenger så inni Smersh etter at de droppa omtrent all SP fra WiiU-versjonen, men woota alikevel fra tid til annen.
Å dedikere mesteparten av showet til det var alikevel rimlig krise. Folk som driter i Smersh fikk lite ut av det.
Kunne redda det ved å vise no Metroid eller bare snakke litt om Animal Crossing. Om ikke annet ble jeg gledelig overaska over å få spille Wasteland 2 igjen og trur det er rimlig perfekt som håndholdt spill.

E: Også er det jo blitt tradisjon at Ninty annonserer shizz under Treehousene sånn som Metroid 2 remaken så jeg tar det for gitt at de har en og annen ting til å si.
 

demake

Seksuelt godteri
#43
Eneste jeg var intr i var Mario Party og Fortnite. Laster ned Fortnite nå, så får vi se om det er så kjølig som alle kidsa skal ha det til.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#45
Har desverre dårlig med nett tilgang men hvordan har pådkastene til Giant Bomb hvert noen kule/morsomme gjester
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#47
Er det originale Dying Light noe å samle på? Ser det er stor ståhei og hype rundt demoen av oppfølgeren. Trodde det var no lavbudsjettingsdrittspill, men tydeligvis ikke?
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
#48
Det hadde sine problemer ved launch, men det er tre år gammalt og utviklerne har kontinuerlig sluppet patcher og DLC så nå er det fete saker om du vil myrde zombles. Eneste virkelige negativ er at slåssinga ikke er så kul som i Dead Island, men fet parkour veier opp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
Hvorfor viste ikke nintendo fram dette under pressern, siden de har Fox og Arwing?
De... gjorde jo det. Bare ikke like mye vektlagt som hos Ubi.

Ellers, hvordan ligger dere an med bingoen?



Høflig applaus var vel det eneste vi fikk under PC Gaming Show, så den er ez; Ubi lanserte jo Skull & Bones, som er åpen verden så det holder (og ser fett ut!); Stakkars sjefsdesigner for det monsterspillet til EA perspirerte og fremmedspråk-simultanoversatte seg inn i "entusiastisk og svett"-boksen min; To bekreftede dødsfall under Devolver-presseren; Whatshisface Japanman sa den ene setningen han kan på engelsk og rabla i vei på japansk da nye Devil May Cry ble presentert; Ikke en kjeft har sagt noe om klassiske enspilleropplevelser, og 0,36 sekunder er vel bittelitt mindre enn det vi faktisk fikk se av BGE2-footage men ikke så mye at det ikke er innafor feilmarginen.

Et par jeg anså som bankere som jeg er helt forbløffa over at ikke har slått til ennå er Battle Royale-modus til eksisterende spill - folk har visst bestemt seg for å finne opp hjulet helt på nytt hver gang - og at EAs foppal-eskapader ikke nevnte græffiksa med ett eneste ord. Den med bilen regna jeg faktisk med at kom til å være rimelig sikker, men den gang ei. Jaja, jeg får trekke tilbake den Teletorg-annonsen hvor jeg figurerer som "den mystiske Zampata" som spår alle dine spillnyheter med forbløffende presisjon (29,90 per påbegynte minutt).
 

Lodin

Der Waaaah
#51
Både rotter og haier er jeg fan av så dette er kanskje spill for meg.


Også har driver såklart nok en gang blekkspruttrynet å ringer, men jeg veit ikke om jeg vil svare.

 
#52
nybingomakt.png


Føler at bingoen går ganske greit. Venter med å tikke inn hvem som har vunnet E3 foreløpig, men et år hvor man får dato på et smash er vanskelig å slå så det blir nok Ninty der. Jeg har bare sett på highlights av konferansene så hvis det er noen som har fått med seg en spøk som ikke ble verdsatt si ifra ;)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#53
Bare å ta et tilfeldig tidspunkt på Ubisoft sin, eller?
 
#54
Venter med å tikke inn hvem som har vunnet E3 foreløpig, men et år hvor man får dato på et smash er vanskelig å slå så det blir nok Ninty der.
Jøss... jeg digger Smash jeg også altså, men dette blir litt som at en Fifa-fan sier at EA vant E3 pga at Fifa fikk en lanseringsdato.

Nyskapende gameplay, nye interessante IP-er og denslags betyr ingenting eller? Selv syns jeg Sony hadde veldig mye nytt og kult og by på.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#55
Jeg tror du undervurderer hvor stor del av oppveksten vår Smash Bros har stått for...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#56
Syns det aller meste i år var ganske kjipt, omtrent som forventet. Cyberpunk var kanskje det som så mest spennende ut men ikke akkurat noe jeg gidder å glede meg til før det blir nærmere release. Jeg syns det var kult at Nintendo så hvor kjedelige konferansene til Sony og MS var og bare brettet opp ermene for å vise hvordan man gir fansen fingern på ordentlig, fuckin 90% av tiden på en Ultimate-versjon av et spill man har spilt i 10 år, faen så good. Er vel egentlig bare ett spill det er vits i å glede seg til, oppfølgeren til GOTY de siste to åra:

 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#57
Najs, Overcooked var virkelig gode greier! Faktisk et spill jeg klarte å få foreldre og bestemor hekta på forrige jul :) (som i en forbannet Nintendo-reklame)