E3 2019 Sony ingen adgang

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#1
Her kan vi diskutere E3 2019


e3.png




Predikisjoner fra meg


- EA annonserer Bad Company 3
- Microsoft løfter sløret på neste generasjon X-Box får sikkert ett rart kodenavn muligens relatert til Halo
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Jeg så første halvtimen av EA sin greie for den Star Wars Fallen Order-greia. Så ut som Star Wars Dark Forsouls. Verten prata hele tida så utviklerne fikk såvidt et ord inn. Skrudde av før Apex Legends-biten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Trenger ikke å se mer enn du gidder med E3Recap, bare et tips.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#4
Baldur´s Gate 3. Det blir det spillet jeg kjøper på release av alle på den lista der.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#6
BG3 er nok google-ekslusiv, ja. De skal selge skyen, ikke spillet.

Hvis det blir i samme format som Divinity så blir det uansett å sjekke ut. Får tåle 60ms input lag på turbasert.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#7
Hadde nesten klart meg med 1sekunds input lag bare jeg får spilt baldurs gate igjen.
Måten de har løst divinity-spilla gjør at jeg ihvertfall har trua. Liker pillars 1 bedre enn divinity (ikke spilt pillars 2), men har heller ikke fullført noen av dem siden jeg faktisk nesten ikke spiller noe lenger.
Men traileren (selv om det bare er prerendered storyshit) gav meg mighty påvverfull gåsehud, og det er jo all dialogen og storyen kombinert med alle valgene i baldurs-spilla og torment som har gjort de så bra.
Passer også bra siden vi spiller dnd i waterdeep akkurat nå og i mine øyne finnes det ingen dnd uten baldur’s gate, så kan jo hende jeg må lure dem dit på et vis. Og ble litt sjokka da mindflayeren bursta siden jeg har tenkt på noe av det samme selv
Dere andre kan klikke. Det er bare for dnd-gruppa som potensielt spoiler for seg selv.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#9
Jaggu! Larian er jo utgiver. Jeg trodde Google funda hele greia.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#11
Bad Company 2 ass. For et spill det var. Jeg digger at DICE også bare ikke er i stand til å forstå hvorfor det ble så bra og hvorfor alle digga det, var bokstavelig talt bare et uhell at det ble så kult.
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Dildoer og bros. i fokustester likte ikke at kampanjen faktisk var morsom og underholdende. Skakke ha sånt i manshooten min!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#15
Var avsløringen av Final Fantasy VIII-remaster virkelig det mest interessante som skjedde i år? Har det faktisk blitt så kjedelig?