E3 er fortsatt en greie, også i 2017

demake

Seksuelt godteri
#43
Det derre Yoshi-spillet ser nydelig ut! <3
 

Lodin

Der Waaaah
#45
Ihvertfall er det ikke Retro som mekker det denne gangen. Istedet et nytt internt studio starta opp av ringreven som stod for Metroidene til GBA. Så ja, en FPS mekka av japanere. :ehm:
 

Lodin

Der Waaaah
#47
Det siste var Other M og ja, æsj. Men selv det kunne blitt ok om ikke storyen var skrivi av en grabukk og Nintendo ikke innsisterte på den avsindig ræva kontrollen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#48
Jeg kommer til å fortsette å hevde at Other M er fett så lenge det er liv i skrotten. Selv om historien er dass. Det var omtrent nøyaktig hva jeg forventa da jeg så at Team Ninja skulle lage Metroid. Kanskje jeg skulle prøve meg på et 100%-run en dag.

Der har vi konsept til neste streamhelg, forresten: Fetthesten spiller spill han er den eneste som liker. Sikkert en publikumsvinner.
 
#50
Metroid Prime 4 var i hvert fall ikke noe jeg egentlig forventa å høre noe av. Nintendo går etter egen klokke, det er vel snart ti år siden sist vi så Metroid Prime i fullformat. Jeg er … meget håpefull. Metroid <3

Istemmer for øvrig at Other M var bedre enn ryktet tilsier (historien til side). Men så er jeg ganske glad i den typen eksperimenter, hvor man ser hva man kan få ut av færre kontroller og mer eksperimentering. Se eksempelvis Tony Hawk's Downhill Jam.
 

Lodin

Der Waaaah
#51
Hvis spillet hadde latt en bruke nunchuk så det ikke var så krise å gå fra 2D til førstepersonsikting så hadde jeg likt det veldig mye bedre. Hadde og hjulpet om de framstilte Samus som den badassen hu faktisk er.

Men uansett eier Ridley når han er babby. Der har du en amiibo de bør mekke.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#52
Super Mario Odyssey, da dere! Mario går body horror og bodysnatcher og jeg kan virkelig ikke vente på å få testa det. Det eneste man kan forvente av Nintendo er at de gjenoppfinner mediet hvert femte år, og det er det som gjør at jeg tilgir nesten hva det skal være fra den kanten.

Skal så klart ha både Kirby, Yoshi (UNREAL ENGINE!! det hadde Snake Pass også da) , Xenoblade Chronicles II: Huge Tits Tiny Panties, ooog Metroid Prime 4. Og Metroid 3DS. Og alt, egentlig, bare si hvor jeg skal dra kortet så ordner det seg. Og det festeste er egentlig, synes jeg, at dette bare er førstepartsspill eller spill hvor Nintendo er tungt inne; tredjepartsspill og mindre indies ble ikke vist fram i noen særlig grad. Og der forventer jeg at det kommer mye snacks etter hvert.
 

Lodin

Der Waaaah
#53
Indiere blir det nok av, men jeg kan ikke se for meg at det blir så mye tredjeparty. Ubisoft og Sega er som vanlig de eneste som er villige til å satse litt, men ellers er det dårlig. EA mekker FIFA, men det er samme versjon som PS3 og 360 får og utgaven av Skyrim ser ut som no røv.
Ikke at det betyr noe som helst. Man sjøper ikke en Nintendo for å spille AAA's.
 
#54
Tipper faktisk de kommer til å selge greit med Skyrim på Switch. Første gang på ekte håndhøllt. Jeg ser ikke bort fra at jeg slår til hvis prisen er godt under fullpris.
 

Lodin

Der Waaaah
#55
Om ikke tanken på Skyrim uten mods automatisk ga meg oppkast i munnen så hadde jeg vært enig.

Skyrim håndholdt ass. :psyduck:

Skyrim uten mods ass. :psyduck:
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#56
Hvorfor har vi teknologien til å simultan streame til flere millioner mennesker men det tar fortsatt 23 timer å rendre en stream og legge den opp som en arkivert film?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#57
Arkivutgaven må - som du skriver - rendres og lagres et sted. Den prosessen tar tid, og hvis Børre på IKT-avdelingen har reist for dagen tar han det først når han kommer på jobb dagen etter.
 
#58
Så etter dag 1 med Nintendo er dette mine tanker:

Mario + Rabbits Kingdom Battle
Liker det. Liker taktiske strategispill (ikke så gira på Fire Emblem dog) og dette spillet ser bare gøy ut. Friheten Ubisoft har fått og måten de har brukt den på er bare helt fenomenal. Er ikke helt fan av kaninene da, men spillet er såpass sprøtt at de på sett og vis passer inn. Grafikken er forøvrig helt rå, akkurat slik artistisk kunst burde se ut i et så bisart spill. Kjøpes dag 1.

Kirby Switch
Meh - aldri eid et Kirbyspill og dette kommer nok ikke til å endre det, sikkert artig for de som liker serien.

Yoshi Switch
Ser fantastisk ut og koste meg med Wooly World (som var overraskende vanskelig) så kommer nok til å plukke opp dette eventuelt.

Metoid Prime 4
Glad for alle Metroid fans der ute, selv kommer jeg kanskje til å plukke det opp, spørs litt hvordan det ser ut. Selv har jeg aldri vært tilhenger av Metrovania-spill og liker heller ikke den dystre isolerte følelsen de tidligere spillene i serien gir.

Metroid: Samus Returns
Vet jeg akkurat sa jeg ikke liker Metrovania-spill men når jeg så hvordan dette spillet er designet så virket det faktisk ganske kult. Kan fort være jeg plukker opp dette spillet. Overraskende mye liv Nintendo gir 3DS også forøvrig.

Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser's Minions
Dette er remake av et 14år gammelt spill (?). Ser bra ut og tilleggspillet Bowser's Minions ser bare rått ut. Kommer til å plukke opp når lommeboka tillater det.

Fire Emblem Warriors
Når jeg ser gameplay av dette så innser jeg at grunnen til at jeg likte Hyrule Warriors var Zelda. Men hvis dette spillet har god Co-op (elsket Co-open i Hyrule Warriors) så blir det kaaaanskje å plukke opp, men tviler.

Zelda DLC
Det cavegreiene ser lovende ut. Minner om Eventide island som lett var et av høydepunktene i spillet.

Xenoblade Chronicles 2
Vet ikke om jeg liker at det er en oppfølger av Xenoblade Chronicles til Wii da dette betyr mer historie-fokus og mindre "open world". Men vet ikke helt, har alltid stor tro på min evne til å elske slike spill, men hver gang jeg prøver så innser jeg at jeg ikke har innehar evnen til å kjede meg i hjel gjennom et helt spill. Brukte 8ish timer i Xenoblade Chronicles til 3DS og det ble for avansert/kjipt/ræva for å oppta min interesse mer - spill som krever mer enn 8timer å sette seg inn i er ikke verdt min tid.

Mario Odyssey
Trodde ikke Nintendo kunne klare å toppe Zelda BotW men nå har jeg ikke bare trua, men dette spillet har vekket barnet inne i meg på samme måte som Nintendo klarte med Super Mario 64. Blir fort tidenes beste spill.


Selv om Nintendo ikke viste alt for mye under Spotlighten så fikk jeg tilbake troen på at Nintendo vet hva som fans vil ha etter annonseringer slik som Metoid Prime og Pokemon(!) til Switch.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#59
Så Strider er i den nye Capeshit VS Capcom så når får vi ett nytt spill med han (please la det være en 2,5D side scroller)
 

demake

Seksuelt godteri
#60
Så det er enten Nintendo eller Nintendo som har laga årets GOTY?

Myste litt mer på Oddysey (den derre skauverdenen) og det ser absolutt fantastisk ut! Vil ha nå. Helst i går.