E3-Pressekonferanser

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kilik

Lokal moderator
#1
Norske tider:

Sony: Tirsdag 9.mai kl. 01.00

Kan streames gratis på Gamespot.

Nintendo: Tirsdag 9.mai kl. 18.30

Kan streames gratis på Gamespot.

Microsoft: Tirsdag 9.mai kl. 20.30

Ikke live på Gamespot, men kan streames etter kl. 22.00 for abonnenter. Kan streames gratis fra kl. 23.30.

Square Enix: Mandag 8.mai kl. 22.00
Konami: Onsdag 10.mai kl. 01.00

E3-messen åpner offisielt: Onsdag 10.mai kl. 18.00

Countdown
 
#2
Takk for en fin oversikt over tidspunktene kilik. Kommer til å bli mye F5 klikking hos meg disse dagene! Er ikke så glad i streaming, så satser på at Azureus får kjørt seg i neste uke.
 
#3
Ah, mye bedre pressekonferansetider i år enn i fjor. Skal følge med på konferanse for VGs spillblogg i år også, og i fjor var det var ganske slitsomt å sitte og skrive på nettet hele natten, for så å dra på skolen og ha eksamen like etter.
 
#4
Gleder meg som en hund ! I aar har jeg endelig bredbaand ogsaa, saa det skal bli enklere aa folge med :p Plus at jeg slipper aa lese gjennom masser av "WOW!", "KULT!!!" for saa aa vente i 3 timer paa aa laste ned den kule videoen fra spill X som er enda bedre en spill Y (som jeg heller ikke har sett noe av).
 
#5
Nintendos pressekonferanse blir for meg høydepunktet i år, og jeg kommer til å følge med direkte og oppdatere MYE, som jeg gjorde i fjor. E3 nærmer seg, og jeg kjenner jeg gleder meg.
 
#6
Alle emnene er da relatert til E3. Av det som ligger i delforumet er det emner om spill som vil vises på E3, og emner om E3 generelt.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#7
SITAT(Joni @ 06.05.2006, 19.55) 460
Alle emnene er da relatert til E3. Av det som ligger i delforumet er det emner om spill som vil vises på E3, og emner om E3 generelt.
[/b]
Ja men det har jo ingenting med E3 å gjøre av den grunn:p Fikk forklart at dette delforumet blir endret til "nyheter og..." når E3-messen er over.
 
#8
Doh, for min del var det veldig lite gunstige tidspunkter for Sony og Nintendos pressekonferanser. :( Sonys konferanse går alt for sent på natta, og Nintendos konferanse starter sånn ca når jeg er ferdig på jobb. Kommer nok til å gå glipp av store deler av konferansen. Men uansett, mange takk for nøyaktige norske tidspunkt, kilik.
 
#9
så, har noen av dere signet opp på gamespot ?
jeg greier det ikke, står feil cw noe
hvor er sjekke nr på post bank kort ?
 
#10
e3updates

Fin side som holder deg oppdatert om hva som skjer på E3. Konferansene kan også streames der.
 
#12
SITAT(alb55 @ 07.05.2006, 20.49) 779
så, har noen av dere signet opp på gamespot ?
jeg greier det ikke, står feil cw noe
hvor er sjekke nr på post bank kort ?
[/b]
Mener du CVC kode eller noe slikt? I så fall er det de 3 siste tallene i signaturfeltet. Er i hvert fall det på Visa kortet mitt.
 
#13
SITAT(Mongis @ 08.05.2006, 12.49) 1210
Mener du CVC kode eller noe slikt? I så fall er det de 3 siste tallene i signaturfeltet. Er i hvert fall det på Visa kortet mitt.
[/b]
ok, på play.com tror jeg skrev på kontrollnr. men kan prøve der du sier
 
#15
Til tross for den brede dekning av E3 i media så setter jeg pris på en fin oversikt av Spillegals egen Kilik :)

Skal følge med på live sendingene :D
 
#16
Noen som vet om Microsoft's konferanse kan streames live på noen side? Er ikke interessert i å betale.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.