EA its in the pressekonferanse 21:30

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#21
10 sekunder med multiplayer tørte de å vise fra Battlefield 3. Hadde de ikke glipt verre en Michael Bay, ville vi kanskje se noe også.
Dette. Woop woop scripta singleplayerdritt.

:(
 
#22
SWTOR skuffet med ikke'no nytt, kun mix av to eksisterende CGI-film-tinger.
Over-Strike.. Tenkte MEET THE .. team? (Ja, det er en TF2 referanse)
38 Studios rollespill Reckoning med masse viktige folk så faktisk ganske bra ut, omtrent som om hvis fable 3 ikke hadde sugd.
Ass Effect var fett, vanskelig å vise rollespilleelementer i en slik trailer, håper det er mer en bare action.
 
#23
Overstrike kan bli et underholdende broop-skytespill, og han fyren med monsterhaka var heit. Så hvem vet. Finnes det en trailer av det rollespillet?
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#24
38 Studios rollespill Reckoning med masse viktige folk så faktisk ganske bra ut, omtrent som om hvis fable 3 ikke hadde sugd.
når jeg så karakter degsignet og slossingen tenkte jeg med en gang: åh det nye Darksiders spillet
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
*Kjøpe bra PC som holder i noen år*
*Skaffe nytt spill*
*Ultra settings*
*:riffa:*
 
#27
#28
SWTOR skuffet med ikke'no nytt, kun mix av to eksisterende CGI-film-tinger.

Det er en MMORPG, så det er automatisk dritt. Det virker veldig Biowarete ellers og sånt liker jeg, men de sekundene man ser av Bråk Og Ståk gjør dette til bare enda mer dealbreaker for meg. Det og "PVP warzones" og "RAIDS". De skulle heller mekka et nytt KOTOR istedenfor dette tøvet, selv om tanken på å ha et eget romskip man kan fise rundt i galaksen med eier så vet jeg at aldri kommer til å takle å spille det fordi det er en mumerperger.
 
#30

Det er en MMORPG, så det er automatisk dritt. Det virker veldig Biowarete ellers og sånt liker jeg, men de sekundene man ser av Bråk Og Ståk gjør dette til bare enda mer dealbreaker for meg. Det og "PVP warzones" og "RAIDS". De skulle heller mekka et nytt KOTOR istedenfor dette tøvet, selv om tanken på å ha et eget romskip man kan fise rundt i galaksen med eier så vet jeg at aldri kommer til å takle å spille det fordi det er en mumerperger.
Sant sant, men det er nå engang dette vi har. Vi vet veldig lite om spillet generelt, og det var vel heller ikke noe nytt i tubben du lenket? Uansett frister det litt å teste det, tenker jeg drøyer et par måneder og ser om historiene er så bra som de vil ha det til, spille igjennom til jeg går lei (sånn ca halvveis) og så slutte.

De har brukt 300m usd (?) på spillen og det ser ut som dårlig teksturert fersk bæsj. Noe må da være bra med det?
 
#32
#33
Synes de skal drite i alt unntatt Mass Effect 4 + Baldur's Gate 3
 
#35
Ser den. Både Bioware og LucasArts var vel bedre før..
 
#38
Gode nyheter. Håper på en rendyrking av konseptet fra eneren, de slåssesekvensene kan de gjerne drite i for min del.