EA MMA (360-PS3)

#1
Denne tråden er egentlig bare for Jostein og meg, men dere kan være med dere også om dere vil.







Ute 19.Okt

Demo ute NÅ!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Soundtrack til de to skjermbildene i førstepost:

 

Nabbe

Har fin hatt.
#7
Hazen: Du får melde fra når du har testet demoen. Får ikke gjort det selv uten å ta med burken til noen med fast internett, og det gidder jeg ikke for bare én demo.

Hvis dette er bedre enn UFC 2010, som var ganske katastrofalt ræva, så slenges dette på kjøpelisten. Lett.

Dere andre: Så kule dere er. Troller en tråd for et spill basert på en sport dere ikke bryr dere om. Rock on!
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#8
Jeg interiserer meg egentlig i ræva om kampsporter men hva er forskjellen på ea's MMA og UFC spillet (forskjellige ligaer/slåssere)


edit: amp the dyslexia up to 11
 
#10
Jeg interiserer meg egentlig i ræva om kampsporter men hva er forskjellen på ea's MMA og UFC spillet (forskjellige ligaer/slåssere)


edit: amp the dyslexia up to 11
UFC er en liga, den største av de. EA MMA handler mer om sporten generelt, med flere ligaer osv, dere vet hvordan ea sports gjør ting.

Nabbe: Elsket demoen, jeg er seff mma fan til beinet men gameplay er bedre lagt opp og animasjoner etc eier ufc undisputed. Men undisputed er ganske ræv, så det skal kanskje ikke så mye til. Sjekk ut vid på gamespot`s on the spot, der får du se en del. Unngå random youtube vids siden det flyter av beta builds som sliter med alt mulig.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#11
Halla, vi får ikke lov til å like denne spillen siden folka bak UFC egentlig kom til EA med idéen først men ble avslått og så fikk de lov av THQ men så plutselig tar EA og lager sin egen MMA og da blei folka bak UFC til THQ sure og sa at vi ikke får lov til å kjøpe denne spillen *innpust*
 
#13
Kult dette, digg fysikk og animasjoner ja. Knuser UFC sånn sett. Grafikken er så å si identisk på begge platformene etter hva jeg så i demoene, (ørlite bedre på 360), det er også bra. Fight Night 4 var en del bedre til 360.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#14
Pride til ps2 syns jeg fortsatt er vesentligere bedre enn de nye ufc titlene. Noen som prøvde Pride? Blir spennende å se hva EA får til. MMA er et godt grunnlag for et heftig kampsportspill.
 

demake

Seksuelt godteri
#15
Vet ikke helt hva disse MMA-greiene er men jeg googla det litt og jeg tror jeg holde meg unna det...

Relevant for mine interesser.
Hva sa du spillet het sa du?