East or West...who is the best?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Det er meg fordi jeg er ranka som 9th kyu med Jin i T5DR.
 
#3
Tenker du på gjennom tidene, eller for øyeblikket?

Vil si at Devil Gene er den beste Tekken spilleren akkurat nå. Spiller stort sett alltid bra, og når alltid langt i ranbats. Er vel den som har vunnet flest også.

Men Jin_ er den beste spilleren jeg har spilt med. Uten at jeg har tid til å utdype det så mye mer akkurat nå. Ingen dominerer like mye nå som han gjorde under TTT tiden.

Kan hende jeg forandrer mening hvis DG fortsetter i samma stilen though :p
 

MadCow

Lokal moderator
#4
Beste tekkenspiller : Devil Gene
Best i Tekken : JINsama

Gjennom tidene vet jeg ikke, fikk aldri gleden av å spille mot Jin_
 
#5
Beste tekkenspiller : Devil Gene
Best i Tekken : JINsama

Kan du forklare det litt nærmere, er ikke de 2 tingene det samma egentlig??


Hm, utifra det jeg syns så vil jeg egentlig tørre å påstå at Wallace er den beste i Norge.
Han gir alltid inntrykk av å spille mer på reaksjon enn faktisk å satse eller vite hva motstanders neste move er.
 
#6
må være enig med kram med at wallace er syk på reaksjon istedenfor å gjette hva motstanderen skal gjøre! men å si hvem som best i tekken blir vel ikke så lett. alle bruker forskjellige characters også. hvem hadde vært best hvis alle brukte samme maincharacter?????
 
#7
må være enig med kram med at wallace er syk på reaksjon istedenfor å gjette hva motstanderen skal gjøre! men å si hvem som best i tekken blir vel ikke så lett. alle bruker forskjellige characters også. hvem hadde vært best hvis alle brukte samme maincharacter?????
Hm, du sier noe der ja....

Kanskje det er lettere å svare på spørsmålet hvis det heller var "Hvem har den beste spillestilen i Norge...?"
 

EagleJin

Bear Necessity
#8
I disse dager.. Devil Gene. Statistikken er bevis nok.

Men Jin_ regjerte lenge noen år tilbake, og er den beste jeg har sett spille. JINsama og Wallace var også veldig gode.
 
#9
vanskelig spørsmål as, men Hamdi a.k.a handyman er best nå seriøst, sist jeg så han hadde han 15 deilige damer hjemme hos seg i bikini som smørte han i babylotion mens han eide meg i tekken!

men seriøst Best spillestil: Jinsama. Beste tekkenspiller i norge generelt: Jinsama.
men Nilo har balletak på alle i Norge t.o.m på seg sjøl!! helt utrolig!
 
#10
Utrolig hvordan folk har tolket emnet, noe som var meningen fra starten av.

Så hvem er best i Norge?

Online = Infamous
Offline= Tie mellom Jinsama, Devil Gene og Wallace
Mest flasy spillestil = Infamous
Værste/mest irriterende spillestil = Handyman

Over all vil jeg si Wallace skiller seg mest ut av de fleste på toppen. Kjipt at han ikke lenger spiller Tekken, for håpe han kommer tilbake til Tekken6. Jeg kan ikke huske noen andre fra UTH clanen som har var like avgjørende som Wallace innen turneringer.
 
#12
I sin tid og overall vil jeg si close call mellom Jin_ , wallace eller Mads, de to sistnevnte og spessielt Mads hadde syyykt flashy spillestil som jeg bare la meg flat for. Jin_ gikk for å vinne og med Ogres så var det lett å se. :p

Kan forsåvidt også nevne JINsama som egentlig alltid har vært der oppe.
Jeg fant en gammel cd her om dagen, stappfullt av gamle TTT fighter som var tatt opp hos Jin_, tror jeg? Anyway; ca 40 kamper med Mads, Jin_, Wallace og flere da TTT var stort.
 
#13
Jinsama er uten tvil tidenes beste Tekken spiller i Norge.
Ja vi har hatt en del gode spillere, Wallace, JIN_, Mats (det er ikke
MADS Duke :)), Chief Gutti, et par av de Skiens gutta var veldige flinke selv om
de aldri helt nådde opp til det som da var toppen av TekkenClub. (Duke, Lee og Kuma og hele deres familie var veldig flinke og imponerte alle)

Men, når alt kommer til alt, da det var turnering så visste man
at Jinsama altid ville kjempe i toppen. Jeg dro på Tekken turnering for å se han vinne, det er utrolig det vinner instinktet som han har. Det kan se virkelig ille ut, hvor han så kommer tilbake og vinner tilslutt. Alle innad i UTH-crewet var mer glade når Jinsama vant en Tekken turnering en om de selv skulle vinne den. Du stolte alltid på han og håpet alltid at han skulle klare det, og som oftest så gjorde han det. Wallace og Mats er utrolige flinke i Tekken, spessielt da TTT. Wallace brukte vell heller Tekken 4 som dasspapir mer enn en underholdningsplattform. Men de er ikke så gode turneringsspillere som det Jinsama er/var, og det tror jeg de er enige i selv.

Jin_ var et kapittel for seg selv under TTT, utrolig flink, men mer en organisator av turneringer og events en et turneringsmenneske. Men han kunne slå hvem som helst i casuals, uten tvil. Er vell den mannen som man prater om 20 år etter at alt av Tekken er glemt, en kar som får ting til å skje uten tvil. Hadde Mats som sin apprentice, og lærte vell han opp fra til å vite at firkant er punch til å bli blant eliten i Norge.

Chief Gutti, slutta vell egentlig etter TTT, men vant Nordisk med Wallace. Hadde han fortsatt så tror jeg han og Jinsama hadde vært i toppen. Både Chief og Jinsama har turneringsskills. Kunne jo vært interessant å se, men han valgte nå heldigivs VF i steden. :)

Uansett jeg tror at visst du spør de største i Tekken i Norge, så er det JINsama som blir valgt. Ja vi kommer til å nevne de andre, og hylle dem opp og ned, men til slutt så er det Jinsama som fortjener den tittelen. Jinsama har også en egen evne til å altid bli kjent med de beste og alle ser jo på han som en virkelig kjernekar.
Jinsama mistet mye av crewet rundt seg som spilte fighting games, og jeg tror han vant en sesong med Rbn og da varmet han opp til de turneringene med å spille Mario Party. :ler: Karen vant en betalt reise med hotell og opphold til USA betalt av Nordisk Film for å ha spilt Tekken, det er ikke mange i Norge som har spilt Tekken som kan si det. Hail Jinsama

Tekken 4 NM - Første Plass
Tekken 4 Nordisk Mesterskap - Første Plass
Kvart-Finale - EM i London
Tekken 5 NM - Første Plass
RBN - Vinner
Reist til Japan med Norske Eliten i Tekken og spilt mot de beste.
Utallige seiere både innland og utland. +++

Helt til slutt, det har jo vært veldige mange hyggelige folk i det gamle miljøet. Jeg kjenner ikke til det nye, men håper jo at det er like bra der som det var en gang i tiden. Altid morsomt å mimre tilbake til old-skool. :)
 

MadCow

Lokal moderator
#14
Kan du forklare det litt nærmere, er ikke de 2 tingene det samma egentlig??
Kan vel ikke kalle JINsama for en tekkenspiller nå om dagen:p
Han må nok møte opp i noen turneringer snart for å forsvare æren.

Hm, utifra det jeg syns så vil jeg egentlig tørre å påstå at Wallace er den beste i Norge.
Han gir alltid inntrykk av å spille mer på reaksjon enn faktisk å satse eller vite hva motstanders neste move er.
Må si han er den teknisk beste spilleren jeg har møtt i Norge (i alle fall når han var på topp). Tenker da på blokke ting på reaksjon, komme ut av kast, wavedashing, justframes etc...

Jag e bäst ingen protest!

Jag bankar er alla i casuals gutter, Nilo I want you next, Jinsama your on my list boy!
Det er i turneringer det gjelder vet du. Dessuten er du jo ikke norsk ;)
 
#15
vent nå litt her..
Tekken 5: Jinsama
Tekken DR: DevilGene.

--. blokke ting på reaksjon, komme ut av kast, wavedashing, justframes etc...--
wallace
madcow
 
#16
vent nå litt her..
Tekken 5: Jinsama
Tekken DR: DevilGene.

--. blokke ting på reaksjon, komme ut av kast, wavedashing, justframes etc...--
wallace
madcow
Perfekt post! traff spikern på huet på denne etter min mening!!
 
#17
Beste tekkenspiller : Devil Gene
Best i Tekken : JINsama

Gjennom tidene vet jeg ikke, fikk aldri gleden av å spille mot Jin_
Jeg er sinnsykt ute av trening, comboer osv sitter ikke lengre som de gjorde men har du lyst å spille noen runder TTT for fun let me know ;)
 
#18
Jag e bäst ingen protest!
Mvh
Locolei
Jag bankar er alla i casuals gutter, Nilo I want you next, Jinsama your on my list boy!
Greit! Loco vi må få spilt mot hverandre snart! De fleste sier at du eier alt som er i Norge fortiden, jeg vil gjerne være i den gjengen.

Jeg kommer hjem 20. desember og er hjemme til 27. Hvis du kan ta deg turen innom Drammen så hadde det vært drit fett! Jeg er så å si alene hjemme hele julen. Vi kan få med oss Handyman, Argjend og sikkert en del fra Team Kasa

Tell me if u can man!

Mvh.
LocoLaw!
 
#19
Tack Nilo

Tyværr blir næsta gång jeg kommer till norge inte førræn i mars/april, jag må vønta till snøn ær borta och kombinera det med jobbet. Men jag lovar att jag ska meddela er i god tid nær det hænder. I sinomtid ær ni vælkomna att besøka mig i england ifall ni har vægarna førbi, tyværr bor jag i Nottingham och inte London, det ær kanske tur eftersom jag skulle ha tekken spelare boende hos mig konstant ifall jag bodde i London lol. (Vilket min flickvæn skulle uppskatta...inte!)

Syns snart

Locolei