Echocrome PSP demo

CyberK

Finner ikke på noe.
Nå har jeg fått prøvd demoen, og den er ihvertfall elegant som den holder. Definitivt spillet man skal ha kjørende på PSPen for de gangene man har lyst til at noen skal spørre hva det er for noe, og du sier "Åh, denne?" for så å virke jævlig kul.

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg syns det ser litt sketchy ut, men jeg laster den ned og legger den over på PSP-en nå, så skal jeg dra den fram i skoletiden imorgen og imponere tegneskolebærtene og se hva jeg syns.

PS: CyberK, er PS3-demoen verdt å mekke en JPN-konto for, eller er det ikke vits?

oma

Village Drunk
syns det var moro nok, men vet ikke om jeg kommer til å annskaffe meg dette med det første. Virker jo egentlig bare som en pen Exit, med mye mer estetiske fordeler. Dog i forhold til demoen så virker nesten Exit bedre rent puzzle messig

Det bør dog nevnes at jeg byttet inn Exit ganske snabbt uten å fått prøve meg på de vanskelige nivåene, så dette er bare ren synsing - men når gjorde jeg noe annet enn å synse.. hmm

CyberK

Finner ikke på noe.
Har ikke sjekket den ut selv, men jeg ville anta at det bare er snakk om akkurat det samme bare i høyoppløselig snæksihet? Sånn for neste gang du tilfeldigvis lar projektoren stå på i det noen kommer forbi osv.