Opprinnelig skrevet av Shadar+22.06.2004, 16.43-->
Neverwinter Nights er ikke et rollespill, din brødfrukt. Det er en isometrisk slaktesimulator med kjedelig historie og begredelige dialoger. Knights of the Old Republic, derimot, og Planescape: Torment, samt Morrowind, er skikkelige rollespill.
Har du spilt P&P-rollespill noengang? Ikke det? Wooh! Da tror jeg ikke du vet hva som er rollespill heller
Dersom du ikke vil ha svar på postene dine, skriver du heller ingenting.
Final Fantasy VI er faktisk mer medrivende og med en mer interessant historie. Det er bare at Final Fantasy VII var det første spillet i serien du spilte, så det virker som noe helt spesielt fordi det var ditt første JRPG. Jepp, Final Fantasy VII er bra, jeg spilte det for en måneds tid siden, og det var engasjerende, med morsomt plott og horribelt campy dialog som stadig var naivt sjarmerende. Veldig god stemning i spillet. Det er dog ikke Squares beste spill, og det er ikke det beste Final Fantasy-spillet. Siden ingen av Final Fantasy-spillene egentlig er gode nok til å være på lista hører dermed FFVII ikke med. Enkelt og greit.
Det varmer meg å se at Stygian Abyss er på lista. *DET* er historisk. Virkelig historisk. [/b]
<!--QuoteBegin-Darkstorm
@22.06.2004, 13.52
Tsk tsk, møkka liste, det eneste spillet som fortjener ros der er NeverWinter Nights, det er jo ingen gode rpg'er der.
Ikke svar på det her!
Tsk tsk, møkka liste, det eneste spillet som fortjener ros der er NeverWinter Nights, det er jo ingen gode rpg'er der.
Ikke svar på det her!
Har du spilt P&P-rollespill noengang? Ikke det? Wooh! Da tror jeg ikke du vet hva som er rollespill heller

FFVII ER jo det beste siden ferdigskåret brød, bare fordi alle sier det, betyr ikke det at det ikke er det beste.
+ jeg sa jo og at det nye de har komt med ikke er så bra, men det de presterte å utføre på PSX er jo historisk.
+ jeg sa jo og at det nye de har komt med ikke er så bra, men det de presterte å utføre på PSX er jo historisk.
Det varmer meg å se at Stygian Abyss er på lista. *DET* er historisk. Virkelig historisk. [/b]
Jeg er også enig at NeverWinter Nights kan ha kjedelige dialoger og kjedelig historie til visse tider, men er det alt som teller i et RolleSpill........ nei.