Edians samling tømmes!

#1
Som tittelen sier, skal jeg selge litt av hvert. Priser er jeg ikk eå god på, så det må eventuelt diskuteres.
Jeg begynner med en Nintendo 64. Den er blå, gjennomsiktig og det følger med følgende spill:
NBA JAM 99
Super Mario 64
Carmageddon 64
Banjo Kazooie
Mario Kart 64
The Legend of Zelda Ocarina of Time
GoldenEye.

Alle Nintendo 64-spillene er uten eske eller manual, unntatt Goldeneye, som er komplett!

Jeg har 7 kontrollere, hvorav 2 er svarte og uoriginale, 1 gul og original, 1 blå gjennomsiktig og original, og 3 er grå og originale.
Den ene svarte er en racingkontroll og er navngitt Superracer 64 mens den andre er mer normal og er navngitt Super Pad 64.
NB! De fleste av kontrollene er slitte. Noen meget slitte, andre mindre slitte. Den ene grå funker ordentlig fint, da den for ikke så lenge siden fikk ny spake.


Dette var det av Nintendo 64 for salg.
Selger helst hele pakka (ikke nødvendigvis alle kontrollene) samlet!
____________________________________________________________________________________________

VURDERES solgt!
Sølvfarget Nintendo DS, komplett Mario Kart DS-pakke (den yttereste esken er bittelitti opp rivi opp).
Spill:
Mario Kart DS
Metroid Prime Hunters

Alt som fulgte med i pakken følger med, i tillegg til en MKDS-stylus.
Selges om jeg får fristende nok bud!

Dette var det av Nintendo DS for salg. Merk: VURDERES.
____________________________________________________________________________________________

Selger følgende spill ellers:
PokèMon FireRed [Komplett] (Gameboy Advance)
(VURDERES KUN!) The Legend of Zelda A Link To The Past [Komplett] (Gameboy Advance)

PokèMon Puzzle Challenge [Kun kassett] (Gameboy Color)
Bomb Jack [Kun kassett] (Gameboy)
PokèMon Silver [Kun kassett] (Gameboy)


Splinter Cell Pandora Tomorrow [Komplett] (Nintendo GameCube)
Die Hard Vendetta [Komplett] (Nintendo GameCube)
NHL 2003 [Komplett] (Nintendo GameCube)
(VURDERES KUN!)Super Mario Sunshine [Komplett] (Nintendo GameCube)
(VURDERES KUN!)The Legend of Zelda The Windwaker Players Choice [Komplett] (Nintendo GameCube)


Utstyr for salg:
GameCube CD-mappe
GameBoy Advance Link Cable (Noe slikt: Kabel.
(VURDERES KUN!) GameCube-kontroll. Svart, med eske og manual. Mangler den indre esken som står for beskyttelse.

____________________________________________________________________________________________

Priser diskuteres! Kontakt meg på: tunybob@hotmail.com.
Kun seriøse tilbakemeldinger, takk.
 
#3
Det er fullt mulig jeg gjør det senere, men i første omgang vil jeg heslt få fjerna hele bunten ;)
 
#4
Hvis du tenker på å selge hver for seg vil jeg ha komplett Goldeneye. Er blakk som en ape for øyeblikket så om du er interessert i noe bytting ta en kikk på mitt emne.
 
#6
Freeman: Foretrekker salg, og helst hele pakka. I hvertfall skal jeg prøve det i første omgang.

Ghaz: Kom med bud. Det er i overraskende fin stand.
 
#8
Bud notert. Jeg kontakter deg senere. Vil se an først.
 
#10
Jadda, bump.

Komplett MKDS-pakke + MKDS-stylus selges!
Finfin stand!

Jeg er interessert i dette:
Destroy all humans (Xbox)
Conkers Live & Reloaded (Xbox)
Oddworld Strangers Wrath (Xbox)
Chibi Robo (GC)