Egen Racing avdeling?

Burde Spillegal få en egen racing avdeling?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#3
Neh.

For det første er det ikke så fryktelig mange racingspill som er ute å går, og de aller fleste racingspillene suger så til de grader. Det er faktisk bare Gran Turismo og Kario Kart jeg har glede over.
 
#5
siden når ble du sjef nok til å kunne bestemme det gjennom en avstemning? 
Helt enig.
En egen for strategi hadde vært fint da, siden denne genren er mer utbredt enn racing, og har mye større fan base verden over.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
Opprinnelig skrevet av Gateway666@27.04.2004, 10.42
siden når ble du sjef nok til å kunne bestemme det gjennom en avstemning?
Tror det er dette som kalles en meningsmåling... :rolleyes:

Ang. mitt svar, så stemte jeg nei. Det blir nok mye det samme som Zelda-seksjonen på det gamle forumet. Rollespill er en litt mer innviklet verden(fighting også forsåvidt) enn racing, og det gjør at trådene kan variere sterkt.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#7
Ehhh, trokke vi trenger en egen racing del, siden det ikke er så innmari gode mange racing spill som er ute og alt det der :p
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#8
Det er mange gode racing-spill ute faktisk, men det er ikke en såpass dyp sjanger at det gjør noe.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Alice@27.04.2004, 10.09
Neh.

For det første er det ikke så fryktelig mange racingspill som er ute å går, og de aller fleste racingspillene suger så til de grader. Det er faktisk bare Gran Turismo og Kario Kart jeg har glede over.
Det er rimelig mange racing spill på vei da, samt mange som er bra fra før. Gran Turismo som nevnt er jo helt rått, man har Mario Kart og F-Zero. Til Xbox har vi det nye TOCA Race Driver 2, og en av de beste racing spillene jeg har spilt, Project Gotham Racing 2, samt snart kommer Rallisport Challenge 2 som sikkert blir veldig bra.
Gran Turismo 4 er jo heller ikke langt unna..

Men for all del, stem det dere mener.. Dette var jo bare et enkelt forslag :thumbsup:
 
#15
Jeg stemte nei, siden jeg ikke ser noe behov for en slik del er på forumet. Det er ikke akkurat slik at de ulike subforaene flommer over av racing-emner heller, så foreløpig er det unødvendig.
 
#16
Jeg synes det er unødvendig med en slik seksjon, men en strategi-seksjon - som nevnt ovenfor - ville kanskje bydd på diskusjoner. Selv er jeg ikke noen stor fan av strategispill, men det er kanskje mange her som er det?
 
#18
Selvom jeg er en stor fan av racingspill, syns jeg og at en strategispill-seksjon hadde vært mye bedre.

Command and Conquer er kult :kul:
 
#20
Jeg stemte nei!

Grunn: Jeg er ikke så glad i racing spill + at det er ikke så mange fan av det som rollespill fan. ( Tror jeg)