Egen sport/fritid avdeling?

Ønsker du en egen avdeling med Sport/Fritid

  • Ja, kan få bruk for det.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei, æsj !

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#21
Det folk sa før "LOL" ble oppfunnet. Aaah, the memories...
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#22
Selv om jeg gjerne skulle diskutert fotball til jeg visna, så er dette hovedsaklig et spill forum.
Så nei, har ikke noe behov for det.
 
#23
Jeg er blodig interessert i fotball, men et fotballforum blir bare T8. Jeg vet ikke hvordan situasjonen er i Den virkelige verdenen-forumene, da jeg ikke er der noe særlig, fordi:

Dette er et spillforum

Dette var mine åtteogtyve cent.
 
C

Crizpy

Gjest
#24
Opprinnelig skrevet av Novastrum+04.06.2004, 13.48-->
Opprinnelig skrevet av Hurricane@04.06.2004, 12.44
<!--QuoteBegin-Shigsyfreak
@04.06.2004, 13.41
....eller hva med ett eget piratkopierings forum?
Nei, jeg ikke noe behov for ett sport og fritids forum. Fotball-emner og sånt kan dere legge i "generelt forum" som dere til nå har gjort. Og vi som ikke liker fotball og sport generelt, kan bare ignorere disse emnene. Enkelt og greit.

Ganske enig med deg der, men det som er problemet er at de som ikke liker fotball alltid må bry seg!
f.eks " Så jævlig mye fotball det ble her nå da... Hater fotball"
Shut your face! Vi har vært her mye lenger en deg, og vi har klart oss fint uten 6 stk. fotball-emner hittil.

Det er en grunn til at folk hater fotball! [/b]
Med tanke på at det er så og si BARE er du som har sagt at det er for mange fotball emner, det er et spilleforumt blablablaYATTA, så kan vi vel leve med det.

Det er vel en grunn til at andre folk ikke kommenterer det :blunk:
 
#25
Nei, men de som liker fotball for faen meg holde seg til ett emne!

Er jo liksom 100 emner om: Euro 2004, hva liker du best av rally og fotball, verste fotballlag, beste lag, beste spiller osv.


Som de fleste har sagt før meg: <span style=\'font-family:Arial\'>DETTE ER ET SPILLFORUM!</span>
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#26
Opprinnelig skrevet av Yetipants@04.06.2004, 13.32
Jeg har en jævlig god ide! Hva med et eget vitseforum, siden folk driver og skriver vitser på forumet? Eller et eget "skriv navnet ditt med andre kroppsdeler enn fingrene"-forum, siden den tråden ble så populær? Eller hva med et eget hekleforum? Jeg liker hekling!
Genial idè!
Haha, jeg ser trådene allerede:
Skriv nicket ditt med hælen.
Skriv nicket ditt med lilletåa.

Haha.
 
#29
jeg har en dritgod ide! Registrer deg på ett forum som har eksitert veldig lenge og som egentlig handler om spill, skriv 20 innlegg, og foreslå å åpne ett helt nytt delforum om noe som ikke har noe sammenheng med det forumet egentlig skal handle om. :tommelned:
:p

Nei, ærlig talt. Da kan du registere deg på Sol eller noe annet tullete sted.
 
#30
Sikkert kule saker å diskutere fotball, håndball og andre baller i en egen avdeling, men jeg synes dere kan bruke ballene deres på et forum det passer på og ikke her hvor det vrimler av baller allerede >_<
 
C

Crizpy

Gjest
#31
Da mener dere sikkert at vi kan ta Treningsemnet, sexemnet, hele jævla seriøst forum, musikk og tv delene, data delene og 99 prosent av generel prat på et annet forum og, FOR DET ER TROSS ALT ET SPILLEFORUM DET HER!!!!!!