Elasto Mania

Jeg har spilt en god del Elasto Mania i det siste, og jeg synes det egentlig er ganske artig. Har hatt det lenge på dataen og rundet spillet for lenge siden.

Det jeg lurer litt på er hvordan deres tider er i spillet, om dere har noen morsomme selvlagde Externals og om noen kanskje blir med på noen mindre konkurranser...?

I alle fall; diskuter Elasto Mania her!

Opprinnelig skrevet av Ava1on`@26.05.2004, 14.25
Kvar gang eg startar Elasto Mania stoppar winamp, skjer dette med alle eller berre meg ?
Det skjer en gang i blant hos meg. Merkelig.

Har noen av dere orden på deres fulle tid på spillet? Det er bare å sjekke stats.txt(elns) i ELMA-mappen.

død over elestomania\action supercross! blir så jævla hekta..har ikke spilt det på lenge, og har ikke tenkt å røre det heller. et typisk "bare en runde til" spill :blunk:

elastomania er remake av across, across var genialt! spilte det mye for lenge lenge siden.

Hehe, har gode minner fra den tiden. Er visst en av de få som ikke ble hekta, men det var utrolig moro, tross at det er utrolig enkelt, og ensformig.
:)

Joda, Elastomania fenger på mange måter.
Har vel også vært hekta som flesteparten her. Men
nå har jeg stoppet litt opp. Vet ikke helt hvorfor.

Men jeg veit om et annet spill som er minst like
bra, alle sammen last ned Crimsonland

Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@26.05.2004, 14.50
Jeg liker ikke Elastomania! Det er alt for simpelt for min smak. En del venner av meg spilte det mye før så det er tydelig at mange blir hekta på det, men det fenger ikke meg noe serlig...
Hva mener du med 'for simpelt'?

Tenker du på at spillet er for lett for deg, eller at spillet er for simpelt laget?

Om det er førstnevnte, bør du prøve å laste ned noen baner fra www.moposite.com. Jeg vil tippe de har noen kompliserte baner der som kan være til stor utfordring.

Elesto mania er et dritbra spill. :tommelopp:
det er veldig løye,men når du har spilt det en gang blir du avhengig av det du må bare spille det.Et genialt spill :totomleropp:

Opprinnelig skrevet av Sisamez+26.05.2004, 16.05-->
<!--QuoteBegin-Shigsyfreak
@26.05.2004, 14.50
Jeg liker ikke Elastomania! Det er alt for simpelt for min smak. En del venner av meg spilte det mye før så det er tydelig at mange blir hekta på det, men det fenger ikke meg noe serlig...
Hva mener du med 'for simpelt'?

Tenker du på at spillet er for lett for deg, eller at spillet er for simpelt laget?

Om det er førstnevnte, bør du prøve å laste ned noen baner fra www.moposite.com. Jeg vil tippe de har noen kompliserte baner der som kan være til stor utfordring. [/b]
Det er så absolutt ikke for lett for meg. Heller det motsatte, men det jeg mente er vel egentlig at hele konseptet er for simpelt. Simpel grafikk, lyd og litt simpelt gameplay. Ikke at det er noe galt i spill med simpelt gameplay. Det kan jo være artig det når man ikke har noe annet å finne på. Elma kunne kanskje blitt bra som mobilspill.

Jeg spillte Elasto Mania litt for noen år siden, men jeg har ikke spillt det i nærheten så mye som Across. Husker jeg og kameratene min lagde baner som vi byttet ol.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Utrolig genialt spill. Fullførte det for et par år tilbake, og jeg klarte alle brettene. Hadde det veldig moro med spillet, selv om det utartet seg en del frustrasjon.

Lagde også et eget brett som jeg brukte 14 timer på. Genialt. Lurer på om jeg skal ta frem igjen spillet.

Opprinnelig skrevet av Ava1on`@26.05.2004, 14.25
Kvar gang eg startar Elasto Mania stoppar winamp, skjer dette med alle eller berre meg ?
Dette skjedde med meg også. Men du må bare gå inn på 'options' og velge 'disable sound' eller noe sånt. Jeg husker ikke helt. Det skal i hvertfall gå an og høre på musikk mens du spiller.

Det som er så genialt med Elestomania er at det er sånn
jeg-har-ikke-noe-å-gjøre-i-friminuttet-spill... det vil si at det er sånn at det tar ikke så lang tid men er utrolig gøy for det.

Uansett hvor du er burde du ha med deg Elestomania! :D

ja, et morro spill.. kan bli kanskje sur av det ( stå fast osv.) blir skikkelig hekta, men har ikke spilt det nå på et år eller noe..

I fjor spilte jeg elastomania i friminuttene. Etter jeg hadde klart alle banene lagde jeg egne. De ble geniale også. Ingen i klassen klarte noen av dem, bortsett fra meg selvfølgelig. :kul:

Elasto Mania er et kjedespill. Men bra for det. Winamp stopper ikke hvis du slår av lyden i spillet først. Er det noen som lurer, så kan du laste ned Elma fra siden min.

Elastomania er råbarskt!