Elasto Mania

Ja, ElastoMania ruler. Og Ava1on`: Det er ikke bare deg. Jeg kan heller ikke spille musikk mens jeg spiller det.

D

Deleted member 91

Gjest
Gah, jeg hater Elastomania. Jeg spilte det litt i stad. Kjedelig og repetivt. Alikevel blir jeg hekta. Døøø!

Til dere med lyd-problemer: Jeg hadde det problemet før, men så bestemte jeg meg for å ikke virke som en en total idiot, så jeg skrudde av lyden på "options". :p

elasto mania er genialt spill. Har holdt på med d ganske mye. Du blir helt hekta på å prøve å forbedre tidene dine etterhvert.

Sjekk ut www.moposite.com det er den beste siden for elasto mania og across. Der finner du linker til andre sider, forum (mopolauta), galleri med spillere, baner, replays, verdensrekordene og andre bestetider som norsk top 10 på hver bane.

Når d gjelder lyden så går det an å ha på lyden i spillet mens du hører på musikk med winamp2.. d funker ihvertfall for meg.

Jeg syntes det er genialt også.. Det kan være mye mere spennendes og skummelt enn Doom3 og andre spill. Jeg klarte nesten en bane isted jeg har prøvd å klare i snart ett år, det var ett vanskelig sted midt på banen jeg klarte første gang men jeg krasjet etterpå like i nærheten av blomsten.. Pulsen min lå vel i 300 når jeg trodde jeg skulle klare det :blunk:
http://www.home.no/evilsnowman/19GAH1.rec - Hvis noen er interresert i å se ^_^

Ikke hør på dusten som poster etter meg... :kul:

Edit: haha, kittil, tok deg før du posta :D

herregud. er det mulig. dette er spillet man ikke skal spille. det er jo nesten like dumt som CS.(nå kommer vel alle til å kaste seg over meg). MEN HERREGUD! vi lever i en teknologiens tidsalder, men dere spiller jo for faen 2d spill! i tilleg ikke tøffe 2d spill som super mario, eller pac-man. men et 2d spill som ble lagd i 2000! nei spar meg. man burde ikke snakke om ting som dette i et seriøst spillforum!

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Edit: Du er ikke morsom. Phail @ life. 2/10.

Elastomania er genialt. Ingen tvil om det. Hadde det veldig moro med spillet for omtrent tre år siden, og jeg klarte alle levlene. Mange som påstår at de har rundet spillet, men som regel finner man en skippet level her og der på lista deres. Feigt. Jeg klarte alt, selvfølgelig. Kan ikke tillate meg noe annet.

Jeg syntes elma var moro i noen timer, ble fort kjedelig og ensformig. Det er gøy en gang i blandt å spille ett par levels, men det er sjeldent mer enn 30 minutter av gangen.

Opprinnelig skrevet av LoCo_nisse@16.09.2004, 08.30
herregud. er det mulig. dette er spillet man ikke skal spille. det er jo nesten like dumt som CS.(nå kommer vel alle til å kaste seg over meg). MEN HERREGUD! vi lever i en teknologiens tidsalder, men dere spiller jo for faen 2d spill! i tilleg ikke tøffe 2d spill som super mario, eller pac-man. men et 2d spill som ble lagd i 2000! nei spar meg. man burde ikke snakke om ting som dette i et seriøst spillforum!
103248​
Hva med å bare stenge av Nostalgi-triviaen? Forslag til ny regel: "Man skal ikke diskutere spill som er mer enn to år gamle." Mener du virkelig ikke at Spillegal er et seriøst forum på grunn av diskusjonen om et spill fra 2000? Si meg, har du ramla på hodet ditt?

Utgivelsesår og grafikk har veldig lite å si for hvor bra et spill er, spesielt i denne typen spill. Noe av det som gjør elma genialt er nettopp det at det er så enkelt å spille og å komme inn i, men likevel har du så mange muligheter.
Det er ikke mange spill som bare blir solgt på internett og aldri har hatt noen ordentlig utgiver som fortsatt spilles av så mange etter så mange år.

Opprinnelig skrevet av Pycnopodia@12.09.2004, 12.17
Jeg klarte nesten en bane isted jeg har prøvd å klare i snart ett år, det var ett vanskelig sted midt på banen jeg klarte første gang men jeg krasjet etterpå like i nærheten av blomsten.. Pulsen min lå vel i 300 når jeg trodde jeg skulle klare det  :blunk:
http://www.home.no/evilsnowman/19GAH1.rec - Hvis noen er interresert i å se    ^_^
101666​
Se på denne du :p

http://www.moposite.com/downloads/replays/...onal/19mopo.zip

Hehe, den er fin den :). Ikke så langt unna verdensrekorden (samme person som har den).
Den er gjort på vanlig vis da. Pycnopodia prøver jo å klare alle banene uten vippefunksjonen (venstre og høyre). Da blir det straks litt vanskeligere å klare de...

M

maffakka

Gjest
å jada er morro det, men ville ikke akuratt kalt det genialt.

er rart hvor mange timer det går ann å sitte å spille det uten å bli lei.

Jeg synes orginalen er mye bedre. (Action Super-cross)