Elasto Mania

#43
Jeg har aldrig prøvd et mer urealistisk og kjederlig spill!! Det er så uten poeng at det er skummelt!! For et døllt spill... :tommelned: :tommelned: :tommelned: :tommelned:
 
#44
Det har et helt klart poeng, men jeg kan godt fortelle deg det hvis du ikke har funnet det enda: Samle sammen alle eplene og så kjør inn i den hvite blomsten.

Dette spillet passer forresten perfekt til tidsfordriv på ubestemt tid.
 
#45
Opprinnelig skrevet av SortUlv@20.09.2004, 11.16
Jeg synes orginalen er mye bedre. (Action Super-cross)
105147​
De er ganske like.. Slår du av all den stygge nye grafikken i Elastomania blir det så og si identisk med Across bare med litt bedre grafikk på mannen som sitter på motorsykkel.

http://www.moposite.com/mopolauta/viewtopic.php?t=2602 - Replaysene mine ligger der.. Jeg savner noen å konkurrere med om tider.. ;)
 
#46
tar utfordringa, hvis jeg får lov til å vippe på sykkelen :p
 
#47
Opprinnelig skrevet av Pycnopodia+29.09.2004, 22.46-->
<!--QuoteBegin-SortUlv
@20.09.2004, 11.16
Jeg synes orginalen er mye bedre. (Action Super-cross)
105147​
De er ganske like.. Slår du av all den stygge nye grafikken i Elastomania blir det så og si identisk med Across bare med litt bedre grafikk på mannen som sitter på motorsykkel.

http://www.moposite.com/mopolauta/viewtopic.php?t=2602 - Replaysene mine ligger der.. Jeg savner noen å konkurrere med om tider.. ;)
110230​
[/b]
sick sick sick.
Bra greier det der. :)
 
#48
Du merker tydelig at fysikken er litt annerledes i elma hvis du går tilbake til across etter å ha spilt elma en stund. Den føles mye bedre i elma. I across har sykkelen en lei tendens til bli hengende litt fast på en måte på steder der to flater møtes f.eks slik _/. Ellers har Elastomania støtte for mange flere baner, replayer og .lgr-filer.

Siden Pycnopodia maser sånn ;-) spilte jeg de første seks banene nå uten vipping. Jeg slo tidene hans med det samme jeg holdt på da :)

replays
såklart
 
#49
Dæven, du var dyktig!
Bra teknikk og da.. Holde gass inne og trykke på bremse som en idiot, det var nytt! :D
Jeg poster replays hvis jeg klarer å slå noen av tidene dine, og tro meg når jeg sier jeg godt kan prøve i noen måneder uten å gi opp =)
Dette kan bli en stillingskrig og blodig kamp om hundredeler..
 
#50
Elma er helt topp!
Spilte across for noen år siden og nå har jeg gått over til Elma.
Spillet er enkelt satt opp, men det er absolutt ikke enkelt å hevde seg i toppen.
Har lagd noen gode maps også:)
Elma er det spillet du drar fram når du ikke veit hva du skal gjøre på pcen eller gjør et steinhardt og villt forsøk på å bli verdensmester:p
 
#54
Flere en meg som liker headbanger??

morsomt å prøve å komme seg ned de smale veiene :kul:
 
#55
Opprinnelig skrevet av Con Dar@04.10.2004, 19.45
Flere en meg som liker headbanger??

morsomt å prøve å komme seg ned de smale veiene  :kul:
112122​
Headbanger er noe drit. De første minuttene er man nødt til å kjøre saaaaakte mens det helt på slutten kommer ett vanskelig hopp, ett feilgrep og man må kjøre hele den kjedelig greien på nytt ;)
 
#56
bare fordi du ikke vipper på sykkelen det :p

starten går ganske fort, bare du vet hvordan du skal gjøre det.

det vanskelige er å treffe hullene riktig så du kan komme deg gjennom :blunk:
 
#57
supert spill, burde komme en ny utgave :p :kul:

dette spillet funker jo også på skole pcer, så du kan jo ha litt morro på skolen også hvis du er så hekta :p
 
#58
Opprinnelig skrevet av Pycnopodia@30.09.2004, 21.01
Dæven, du var dyktig!
Bra teknikk og da.. Holde gass inne og trykke på bremse som en idiot, det var nytt! :D
Jeg poster replays hvis jeg klarer å slå noen av tidene dine, og tro meg når jeg sier jeg godt kan prøve i noen måneder uten å gi opp =)
Dette kan bli en stillingskrig og blodig kamp om hundredeler..
110626​
takk, men eh kaller du meg en idiot? jeg regner med at du vet hvorfor jeg bremser i lufta (selv om jeg av og til gjør det uten at det er nødvendig.) At jeg trykker gass og brems samtidig har med at det ofte er lettere og tar kortere tid enn å flytte fingeren fra gass til brems og tilbake. Hjulene blir like blokkert om jeg trykker gass samtidig eller ikke :)
Hvis du har sett endel replays fra gode folk ser du at det ikke er noe nytt å trykke gass og brems samtidig, og at det faktisk er helt nødvendig i noen situasjoner.

Jeg håper virkelig for din skyld at du ikke bruker noen månedet på slå de tidene der da siden jeg brukte omtrent et kvarter :p

Forresten: replays 7-12 uten vipping
 
#59
trykke på som en idiot = talemåte.
Gass + bremse er sikkert gammelt nytt men det var nytt for meg.
Jeg skal prøve å slå hvertfall flere av tidene dine når jeg får tid, og tid har jeg mye av nå i ferien :)
 
#60
Opprinnelig skrevet av MonkEboy@26.05.2004, 17.45
elastomania er remake av across, across var genialt! spilte det mye for lenge lenge siden.
43857​

JA det Across husker jeg.. det var kjempe kult.. synd du ikke får tak i det lengere (eller gjør du det???)