Elasto Mania

Tantal, Jeg hadde kjøpt elastomania forever hvis pengene hadde gått til fyren som laget spillet. Men, gjør de det eller går de til noen andre folk som ikke har laget spillet men vil tjene penger på ett spill som aldri var ment for å selges idetheletatt?

De går til Balázs Rózsa som er han som har laget spillet. I hvertfall mesteparten. Da må du bruke en av de linkene som jeg ga til å bestille. På elastomania forever cd'n er det både across, elma og en elma crime film :)

Synes Elma er et genialt spill, men når man først begynner å spille det, blir man jo hekta! Men hvor mange baner er det på Elma?

Baronen: Gjorde det samme med en gang, da ble jeg kvitt det problemet.

Det er 54 baner på elma, 18 på demoen. 36 i across trur jeg.
I tillegg kan du jo laste ned så mange ekstra baner du bare orker til elma (linker tidligere i emnet et sted.)

Jeg spilte selv Elasto Mania. Likte det veldig godt, men det er vel ett par år siden. Spiller bare Americas Army å CSI på pcen nå jeg.

Opprinnelig skrevet av kaffebøtta@16.10.2004, 17.20
argh! de mostorsykkelspillene er teite!
er det bare jeg som er opplyst? alle andre ser underholdning i det, jeg synes bare det er dust...
117872​
Det jeg synes er dust er at du bruker et veldig morsomt ebaumsworld videoklipp som avatar, og det klippet skal bare sees med store mellomrom.
Elma pwns j00 :tommelned:

Opprinnelig skrevet av kaffebøtta@16.10.2004, 16.20
argh! de mostorsykkelspillene er teite!
er det bare jeg som er opplyst? alle andre ser underholdning i det, jeg synes bare det er dust...
117872​
Fordi alle pcspill er det samme: Tidsfordriv, jeg driter i om spillet jeg spiller kostet 100 millioner eller 1krone å lage bare det får tiden til å gå.

Elasto Mania er til tider kult på skolen når jeg kjeder meg under en norsk time. Men ellers er dette et ganske dårlig spill.

Dårlig nei?
Det er skittbra.
Spiller det nå for tiden, og det er litt frustrerende, det skal sies.
Men, jeg digger det fordet.

Det er et alright spill og spille når man kjeder seg, som f.eks skole, men det er ikke noe jeg sitter og spiller på fritiden min her hjemme liksom... Men uannsett, smaken er som baken :)

regner med at problemet ditt her er å ta eplet, for å komme seg til blomsten bør ikke være så vanskelig. Det er flere måter å gjøre det på:

- Du kan gjøre slik som den nederste spilleren i denne replayen (multiplayer verdensrekord-replay):

http://www.moposite.com/downloads/replays/multi/47mopomu.zip

- Litt lettere er det nok å kjøre helt opp og deretter droppe seg rett ned mellom killerne. Har ingen replay av det her nå desverre. Har ikke mine her.

- Det vanskeligste alternativet er å bruke denne (raskeste) metoden:

http://www.moposite.com/downloads/replays/...onal/47mopo.zip

sansynligvis litt for vanskelig hvis du nettopp har runna det da.

Det er flere måter å gjøre det på, men det greier seg vel med disse.

faen elma suger jo da....!
kanskje bra de 2 første timene men etter det er det frit kjedlig...!