[Multi] Elden Ring

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#21
å, siden jeg spilte fire timer den første dagen og åtte timer den andre, bør jeg vel spile seksten timer i dag? :cool:
Fiksd.

Sitter på hytta og skal ut på ski med unga, tenker på Elden Ring.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#22
Så da må jeg spille i 32 timer i dag? :eek:

Kan avsløre at det "bare" ble åtte timer på dag tre også, men nå har jeg i det minste møtt Margit, som viste seg å være en dude. Det fulle navnet er Margit The Fell, men den eneste som falt var meg, si. Jeg har ikke RAEG-quitta enda, men jeg kom dit sent på kvelden så det ble en "jeg er for trøtt for dette nå-quit". Før kampen var det jammen meg en såkalt FMV også, så etter 20 timer virker det som om jeg endelig har gått dit jeg skal. Tidligere utforska jeg et område hvor det plutselig var altfor tøffe fiender, så da skjønte jeg ihvertfall at jeg var på feil vei. Jeg har også møtt den NPCen som var dau da jeg kom tilbake, så regner med at det er meninga.

Siden jeg bare har snakket positivt om spillet så langt kan jeg nevne et par småting jeg ikke liker. Dette med at runes fungerer som både EXP og penger er jeg ikke kjempestor fan av, og jeg skulle ønske det var en egen knapp for hesten. Blir litt irriterings å måtte sette på den ringen noen ganger, for så å bytte til flasker og andre items. Har brukt stasj ved et uhell flere ganger fordi jeg trodde det var ringen som sto på.
 

Lodin

Der Waaaah
#23
truu~r du trøkker til høyre på d-paden i inventoryet ditt for å få fram fire shortcuts til. Du holder inn trekant mens du spiller for å skifte til de.
 
#24
Jepp, har hesten på trekant + opp. Veldig digg siden man kan gå på i fart og bruke hesten effektivt i kamper.

Ellers vil jeg si at dette for meg mest sannsynlig ikke bare er en goty, men også en goat. Er helt oppslukt :eek:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#25
Ble summoned av en kar i en liten borg i sørøst Caelid, men før vi fikk gått inn til bossen ble vi invadert! Her er hvordan det gikk:


EDIT: Første gang jeg lager custom thumbnail.
 
Sist redigert:

Novastrum

Feminist-elitist
#26
Hvordan fikk du tatt video capture (fra PC)? Får ikke vanlig windows game recorder til å fungere i Elden .
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
OBS eller ShareX burde funke, jeg brukte sistnevnte da jeg mekka et kjapt klipp iallfall.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#28
Hvordan fikk du tatt video capture (fra PC)? Får ikke vanlig windows game recorder til å fungere i Elden .
Ellers har du jo innebyggede recording options i både nvidias og AMDs drivere. Det jeg brukte til klippet over var AMDs instant replay (samme som shadowplay), jeg har til enhver tid muligheten til å lagre video av de siste 10min med gameplay med bare et tastetrykk.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#29
Nå er det 20 dager siden jeg fikk spillet og jeg har spilt i 128 timer. Det er 6,4 timer i snitt hver dag og det er flere dager jeg ikke har spilt. Gud bedre.
 

ganon

The Boshy
#30
Hadde nettopp den mest tilfredsstillende kampen hittil. Tok med meg voldtektskniven til Roger og gilded shield til Crucible knight og parerte han til han var (heh) partert.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#31
Mens jeg har prøvd å ta Rennala med sorcen min, bare at kampen er mer mot frames og stutters enn noe annet. Onsdag kveld hadde jeg tidenes mest problemfrie session, ikke en stutter a se whatsoever. Torsdag kveld var det som å spille over remote desktop med modem.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#32
Og plutselig rulla rulleteksten etter 219 timer. Tok sistebossen på level 193 etter at jeg hadde utforska det meste og tatt alt som er av bosser, ihvertfall ifølge de kartene jeg brukte. Sitter igjen med litt blandede følelser og det kommer nok en litt lengre avklaring om hva jeg synes er bra og ikke fullt så bra med dette spillet. Nå får jeg spørsmål om jeg vil starte på "Journey 2", så det er visst ikke over da.