En av dere dicksa skal hjelpe meg til en masse gratis Live arcadespill

Lodin

Der Waaaah
Nå har det seg slik at Microsoft i Europa har en vervekampanje gående hvor man kan scoren 10 spill til Live Arcade hvis man lurer noen til å kjøpe 360 mellom 1 oktober og 14 desember. Personen som er blitt lurt får naturlig nok også de 10 samme spilla.
Nå har det seg slik at jeg kjøpte min innenfor denne tidsrammen og jeg faller da innunder dette. Problemet nå er bare at den eneste som lurte meg til å kjøpe maskina var meg selv så da er det heller jeg som skal velge hvem som skal få disse spilla. Kommer og til å trenge eposten din og serienummeret til maskina siden det må fylles inn i dette skjemaet (en PDF) som jeg vil sende inn.
Så nå blir spørsmålet, hvem skal jeg velge. Gi meg en god grunn til at akkurat du skal få disse spilla!

Jeg vil også væme! Kjøpte 360-en mandag forrige uke.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Edit: Sjekka linken, glem det. Jeg har allerede alle de på lista som er interessante. :p

K999

Keystone State Of Mind
Jeg kan også godt være ververen din, når jeg først har noen gode arcade spill så bruker jeg tid på dem, og bruker voldsomt mye tid på XBL generelt.

Ene romkammeraten min har jo faktisk hatt en 360 i over et år. Kanskje jeg skal smiske med han ... :v:

Lodin

Der Waaaah
SITAT(K999 @ 20.11.07, 15.41) 89996
Jeg kan også godt være ververen din, når jeg først har noen gode arcade spill så bruker jeg tid på dem, og bruker voldsomt mye tid på XBL generelt.
[/b]
Ja jeg tror heller at jeg gjør det sånn at det er førstemann til mølla. Send meg PM eller MSN med en epost og serienummert a K9999999.

Lodin

Der Waaaah
Nei det var ikke avgjort alikevel for K999 sin maskin er og kjøpt etter 1 oktober. Da er det bedre at han avtaler med noen som allerede har maskin slik at de og får spill.
Så, hvem vil dele spill med meg?

EDIT: Da var det over. Har gjort avtale med Justin Timberlake. Om det er noen andre som har maskin av nyere dato så kan de jo skrive det her.

Lodin

Der Waaaah
Man må sende med en kopi av en kvitering som viser at maskina er kjøpt i det aktuelle tidsrommet, så nei. -_-

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jeg har en, som ble kjøpt i fjor.

MEN, den er ikke hooka opp til lord interwebs.

Finens det noen wireless adaptor?

Da kan jeg verve som guden ihvertfall.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, det finnes trådløs adapter. Den kalles - fantasifullt nok - Xbox 360 Wireless Adapter. Sjekk rundt på nettsjapper til du finner en billig en, MS har overprisa den skammelig mye.

PS: Kan jo fortelle at jeg har brukt den i sånn cirka ett år, og den funker som snekkern. Aldri noe tegn til laggproblemer uansett hva som skjer.

K999

Keystone State Of Mind
Det har faktisk komt noe nytt schnæs som jeg så på EBgames her en dag, funker akkurat som Nintendo sin USB connector til DS. Du kobler til en USB ting i 360 en så har du en litt sjekk ting (med rundt halv meter lang kabel på) som motar internett fra PCen (vil jeg anta, ellers så forstår jeg ikke poenget med den), sånn for de av oss som ikke har trådløs ruter. Kostet bare 299kr.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
...Eller du kan kjøpe en krysset TP-kabel du plugger inn i en Ethernet-port du har til overs, og dele Internett med 360-en på den måten. Koster vel en femtilapp eller så.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Hmmm... Har haugesvis av ethernetkabler her.

Internettet her er litt lol, så nettspill kan bli vanskelig.

Sjekkes ut imorgen

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
jeg bare lurer litt sånn off-topic. fins det noen 360-er som ikke bråker så jævlig?

Lodin

Der Waaaah
Så det var en kar som hadde bytta ut den jævligste vifta med vannkjøling. Er vel ikke så aktuelt, men det funker. :v:

Jeg kjøpte boxen min etter oktober, og har kvitering osv. Send meg en PM. Men jeg kjører sånn homo-live akkurat nå (silver elns?) fordi jeg ikke føler for å bruke live så mye for tiden, det har vel ingenting å si?