[PS3] Enda mer gudekriging - God of War: Ascension

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1


Sony har teaset et nytt GoW-spill i en stund nå, og Ascension ble veldig nylig avslørt. Med tanke på hvordan 3 slutta (spoiler: rævva), så er dette enda en prequel. Ifølge teaseren fulgte Kratos en gang i tiden en annen gud ...


Det går også rykter om multiplayer.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#2
Hmmm. Ganske lei hele greia, men skal nok testes uansett
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#6
God of War er det ypperste man får i sjangeren meningsløs høgg og kutt, jeg har kost meg med alle spillene. Men jeg ser ikke helt hva de skal gjøre nå historiemessig. Teaseren sier han hadde en annen gud før Ares, kanskje det avsløres at han faktisk er etnisk egypter. Eller at han alltid har hatt hvit hud, fordi han er egentlig arisk og tilba æsene.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#7
Synes personlig at 3'ern blei FOR meningsløst. Teit opprulling av en historie få har brydd seg om, en idiotisk slutt og virkemidler som ikke fungerer.

Men føltes deilig å banke dritten ut av alle og enhver
 
#9
Støtter faktisk ideen om å slutte med tall etter det tredje i serien.
 

demake

Seksuelt godteri
#10
Støtter faktisk ideen om å slutte etter det tredje i serien.
 
#11
Vel, vi får se hva det har å by på. Til nå har det egentlig vært hipp som happ hvilket God of War man spiller, siden alle er kliss like, sett bortfra det grafiske, hvor 3 har ørlitegrann fler polygoner og piksler.

Ikke ulikt Uncharted serien. Begynner å se et mønster i Sony's IP'er. Alle oppfølgerne deres følger "mer av det samme" prinsippet. Skal de skape noe nytt, satser de heller på en ny IP.
 
#15
Jeg er igrunn enig. Jeg skulle likevel prøve å kontre dette med en dritbra firer, men jeg kommer faktisk ikke på noen.. :penga:
Leisure Suit Larry 4

ellers... Link's Awakening kan omtales som et Zelda 4 om man er villig til å tøye det litt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#20
Resident Evil 4, takk. Det spillet er så jævlig helt der oppe. NFS4 var kjedelig og brakte lite nytt etter Hot Pursuit, hele Gran Turismo-serien er så døll atte hjelp, ditto med Ridge Racer og FinFan. Fate of Atlantis var jeg faktisk ikke klar over var fjerde i serien.