Endel ymse spill til salgs

Kleevah

Livsfarlig amatør
#21
Hvor mye for Heavy Rain + The Warriors?
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#23
Høres bra ut, bare sleng over en PM med kontonr osv.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#26
Mega Man 2 blir 90,- inkl frakt.

Heavenly sword 100,-

DOA 2 X 100,-

Tilsammen inkludert frakt 240,-
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#28
300,- er greit med frakt i tillegg. Skal jeg sjekke hvor mye det kommer på?

Da er det sju spillen.

Castle of Illusion starring Mickey Mouse (elsker dette spillet den dag i dag. nesten like mye som chippendales til NES.)
Jurassic Park
Sonic 2
Captain America and The AVENGERS
Super Hang on
Turtles the Hyperstone Heist
Ball Jacks (morsomt i multiplayer!)
 

Novastrum

Feminist-elitist
#31
Mega Man 2 har high resolution grafikk. Du skulle tatt mer enn 90,- :(
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#32
Jeg har ikke hørt noe fra han, så tror han syns det var for dyrt.. 250+frakt for KH2 og Jak3.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#34
Hala män, jeg er gira på retrostäsjet ditt, Mega Drive og Nintendoen, alt av spill og utstyr du har til de pluss Dreamcast-stäsjet jeg ser slenge rundt på bildene. Frakt blir kanskje litt badass, men kan ikke vi forhandle oss frem til en fin pakkepris så ordner nok det seg?
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#35
Det blir dessverre litt for mye, fieron.
Ja okay, bare slengte ut en pris jeg. 200,- inkl frakt da? da er det under 100 pr spill.


Hala män, jeg er gira på retrostäsjet ditt, Mega Drive og Nintendoen, alt av spill og utstyr du har til de pluss Dreamcast-stäsjet jeg ser slenge rundt på bildene. Frakt blir kanskje litt badass, men kan ikke vi forhandle oss frem til en fin pakkepris så ordner nok det seg?
Det kan vi sikkert :) denne uka her er det fullt kjør, så får ikke gått over alt sammen. Har en Dreamcast liggende også, laseren er litt buggy men har ny liggende. Er ikke så vanskelig å bytte selv. Fire håndkontrollere også, originale.
Når jeg får tid skal jeg ta bilde av konsollene og utstyret som er med.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#36
My man! Herlig, takk for innsatsen!