Endres Team Fortress 2-nettspillingsklubb

#2
Jeg blir selvfølgelig med å spille (utenom klokka 21-24). Har egentlig ikke spilt en eneste kamp selv ennå, men har sett Team Fortress 2-nettspillingsklubbsjefen Endre spille en del, og skjønner sånn ca. hva det hele går ut på.
Så...
Uteena - usikker på klassevalg?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#3


PS: Enjoying the lag? :trollmann:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#5
Her og. Rart det der.

Jaja, blir kos å kunne hive seg med på flere maps(evt. mekke noen selv)etterhvert helt gratis as opposed to det å kjøpe en 4-pack for tjue dollar på Live.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#6
Kult, jeg kan være med i klubben. Jeg er pretty much ubrukelig da, men klarer da å racke opp noen drap som heavy hvis jeg har <strike>en doktor</strike> Nicholas med meg.
 

K999

Keystone State Of Mind
#7
Jeg er med, fordi jeg er mann og kjøpte det til 360. :D
Har faktisk bare spilt 2 kamper, med så mye lagg at jeg ikke viste hva som skjedde, og det eneste jeg vet er hvordan man healer, og hvordan man skyte. :D
 

Novastrum

Feminist-elitist
#8
Ekte menn liker lagging?

5 Ping på PC representing, forresten. :D
 
#9
Jeg har enda ikke testet spillet engang, men jeg har appelsinkassa, og blir nok med på noen kamper etter jeg er ferdig med HL2 Ep. 2.

Agahnim - Øøøhh ... skytemann?
 
#10
/Trolling

Burde vel nesten vi lage en TF 2 klubb for pc da ettersom flere har det til pc her virker det som. :p
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#12
Kravling, hud, sår som ikke leges etc. :D

PS: jeg fiksa linken din.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Fordi jeg hater deg og vil at du ikke skal få et eneste lykkelig øyeblikk i livet.
 
#15
PC-versjonen fo lyfe osv. Synd den eneste skikkelige, norske servern jeg finner er catch-gamer sin, så er fult av folk som nettop "har blitt eid i CS og må spille litt TF for å roe nervene" (>.>)
 

Jante

privileged CIS shitlord
#16
Du har jo også wox.no sine, som er ålreite. Men ja, det er et visst "cs nooblets"-preg over catch-gamer sine servere. Det kommer vel flere aktører etterhvert, for TF2 er fett som faen.
 

Endre

Ødela forumet
#18
Nei, det er prisen for å være med. Send PM for betalingsinformasjon.

Klubben er forresten midlertidig ute av drift, etter søksmål fra Yetipants ...