Enemy Territory:Quake Wars

#1
Ja, da var public betaen i gang (for fileplanet subscribers) og jeg syntes det er knall så langt! Noen andre som spiller betaen? Hva syntes dere? :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Abonnere på Fileplanet bare for å få spille Quake Wars...? Nei takk, du.

Hva om du skriver litt om hva du synes? Slenger ut noen skjermbilder? Det hadde vært fint. ;)
 
#3
Vel, så langt syntes jeg grafikken er nice, men det er litt kaotisk gameplay. Litt lite intuitivt og litt for komplisert, men det er vel en vanesak. Jeg liker det at alt er mission-basert, men det skulle gjerne vært mer enn ett brett i betaen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Jaha. -_-
 
#5
Jeg fikk en key av en kamerat som abonnerer på Fileplanet, men har ikke orket å sjekke det ut enda. Får se om jeg får gjort det i løpet av uka, kan skrive litt om det senere.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#8
Jeg testet dette da beta nr. 2 pågikk og ble svært skuffet. Jeg hadde sett frem til dette og det virket veldig lovende, men det føles helt... Feil. Mulig jeg er for vant til Battlefield-serien, men som Elfkin nevnte tidligere så ble det veldig kaotisk til tider og det var et hav av informasjon man måtte følge med på samtidig som man slåss mot fiender i beste deathmatch-stil(rask strafing, bunnyjumps og whatnot). Slikt forekommer i andre spill og, men tempoet passet rimelig dårlig, og det hjalp ikke at mye av designen på ting og tang var i beste fall half-assed og at alt føltes "stivt"(aksellerasjonen til kjøretøyene er som regel 0-100 på under ett sekund og på stridsvogner roterer kanontårnet like kjapt som du klarer å snu deg til fots).
 
#9
Har lagt en del tid i demoen nå og det dårlige førsteinntrykket er blitt borte. Jeg tror det er viktig å ikke sammenligne dette med Battlefield, men heller Wolfenstein: Enemy Territory (rart med det : p). I starten virka det som et utrolig kaotisk random death-helvete, men når man lærer seg å tolke all hud-informasjonen spillet spyr mot deg så begynner det og bli veldig engasjerende. Det har ekstremt høy pacing, noe som var vanskelig å slå sinnet rundt i et såpass taktisk og lagbasert konsept, men jeg tror jeg kan venne meg til å hele tiden være 30 sekunder unna nermeste frontlinje. Fikk negativt inntrykk av det i starten jeg og, men ga det en sjanse til og det hjalp veldig.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#10
Hmm, har nå testet ut demoen litt her, og jeg syntes nå det ikke var så raskt som alle skal ha det til. Men nå er jeg også vant til det forige Wolfenstein: Enemy Territory, som jeg har spilt en god del. Liker også at det er oppdragsbasert, siden det ofte gjir en bedre team føleelse, siden man nesten er nødt til og sammarbeide nå.

Dette skal vurderes og skaffes ;)