Er det interesse for dette

Ok alle Tekken heads, nå jobber jeg med å få til et avansert turnerings system her i Norge som også vil ha et "ranking system" samnt en "career profile" og alt vil være i samband med min kommende Tekken side.

Går alt etter planen så vil det bli arrangert 5-6 store turneringer i året.

Er dette av interesse så send meg en E-Mail for mere info.

C

Crizpy

Gjest
misslykka quote og..
Men ikke vær så negative da, folkens!
Han prøver å få til noe fett!

Svarte det andre også men du har min støtte ;)
Si ifra hvis du trenger hjelp da vettu!
Fetteren min kan sikkert lage noen forslag til side osv.
Vi kan diskutere ivei :D

det hørtes jo interresant ut dette her da.. Spesielt det med et ranking sys og en karriere profil :tommelopp: Stå på Spawn så kan detta bli bra det.

Dukie

nice girl
Dette her høres meget genialt ut, både jeg og Iliuz er interessert. Du har ambisjoner og det er bra. Men jeg og Iliuz ville finne det en god del mer interessant om det kunne tatt med det andre "populære" fightingspillet i Norge: Nemlig Virtua Fighter. Gi det noen tanker, er du snill. Spawn: Har du tenkt å ta turen innom Gamepartyet? Der kunne vi eventuelt drøftet.

Madon: Sender deg en pm snart.

Endre

Ødela forumet
Såvidt jeg vet er planen at vi skal prate litt med Spawn på treffet, det var i alle fall slik jeg forstod det fra Nilos side.

Årleit å vite at dere er interesserte!

Har maila litt med Iliuz og har fått forståelse for at det er også interesse for vf, Og da kommer jeg garrantert til å ta med det også Samt soul callibur.

Da Blir det jo enda mer fighting Mahaha.......

Det er også en annen liten godbit jeg skal få til i turneringene, Style profile.

Dette er et system for de spillerne som har lyst til å vise seg frem i turneringene og ikke bare safe in seieren....

Det vil si at de som greier å få in super vanskelige Juggles samt andre vanskelige ting under en Match i en turnering vil få poeng Samt en premie til den beste........

EagleJin

Bear Necessity
Oi OI!!
spawn: høres konge ut! Enda flere grunner til å terpe på juggles :D
Beware the mighty Kuma juggle (f,f+2, b,f+2+3,f+2+3 :D )!!! Eller går den kanskje ikke under stil? :p

skal få inn, ewgf, ewgf, b+4, dewgf i Tag før T5 kommer...

Spawn: Har du snakka med TrueOgre om detta? Er han hypp på å være med, eller er han busy med annet? Kanskje Wallace er interessert, isåfall blir det her konge kult.. hvis de blir med!

Kult ja!!!!!!
Det skal jeg sørge for at det blir, Bare de virkelige gode gutta blir med i turneringene, så blir detta konge.....

Er litt usikker på hvem Trueogre er, så Jinsama, Fortell.......

Spawn: Team-maten din i nordisk var TrueOgre ;)

Lol!!!!!

Er Mats Trueogre, Hehe Det viste jeg faktisk ikke....

Jeg vet jo selvølgelig at han spilte TrueOgre, Men at han kaller seg det, Lol...

Dette hørtes ut som en god ide! :D Jeg kan sikkert hjelpe til med ting, jeg liker og styre og ordne! :D

Så håper flere viser interesse :tommelopp: