Er det interesse for dette

Opprinnelig skrevet av Spawn@11.10.2004, 18.12
Årleit å vite at dere er interesserte!

Har maila litt med Iliuz og har fått forståelse for at det er også interesse for vf, Og da kommer jeg garrantert til å ta med det også Samt soul callibur.

Da Blir det jo enda mer fighting  Mahaha.......
115409​
Er det snakk om Soul Calibur eller Soul Calibur 2? Hvis det er Soul Calibur 2, har du tenkt på noe til andre konsoller enn ps2?

Opprinnelig skrevet av dodraugen2k+05.11.2004, 19.57-->
<!--QuoteBegin-Spawn
@11.10.2004, 18.12
Årleit å vite at dere er interesserte!

Har maila litt med Iliuz og har fått forståelse for at det er også interesse for vf, Og da kommer jeg garrantert til å ta med det også Samt soul callibur.

Da Blir det jo enda mer fighting  Mahaha.......
115409​
Er det snakk om Soul Calibur eller Soul Calibur 2? Hvis det er Soul Calibur 2, har du tenkt på noe til andre konsoller enn ps2?
130617​
[/b]
Det er vanlig å forby de konsollspesifikke karakterene og Necrid i soul calibur 2, så akkurat hvilken konsoll det er har vel mindre å si... Regner med at dere spiller stikke og 60Hz uansett. Blir vel enklest for de fleste med PS2.

Vi holder sånn smått på ;) hihi

oma

Village Drunk
hva vil det si? litt ånn smått bare for de som er i nærheten smått eller noe større?

EagleJin

Bear Necessity
Det planlegges noe når T5 er skikkelig inn blandt Norges gamere, og da håper vi (jeg sier "vi" :p) å få til et opplegg, mest sansynlig i Oslo. Får se det an.

oma

Village Drunk
kunne ikke fått det innimellom bergen-trondhjem-oslo? slik at det blir liten reising for alle?

Opprinnelig skrevet av EagleJin@11.10.2004, 23.25
Oi OI!!
spawn: høres konge ut! Enda flere grunner til å terpe på juggles :D
Beware the mighty Kuma juggle (f,f+2, b,f+2+3,f+2+3 :D )!!! Eller går den kanskje ikke under stil? :p

skal få inn, ewgf, ewgf, b+4, dewgf i Tag før T5 kommer...
115675​
Ja eagle hva skjer med den turneringen du skulle fikse? blir det noe av eller? og jeg hørte forresten at det ikke blir noe turnering på sw:( stemmer det?

Opprinnelig skrevet av (Jinov)Phoenix+23.06.2005, 09.41-->
<!--QuoteBegin-EagleJin
@11.10.2004, 23.25
Oi OI!!
spawn: høres konge ut! Enda flere grunner til å terpe på juggles :D
Beware the mighty Kuma juggle (f,f+2, b,f+2+3,f+2+3 :D )!!! Eller går den kanskje ikke under stil? :p

skal få inn, ewgf, ewgf, b+4, dewgf i Tag før T5 kommer...
115675​
Ja eagle hva skjer med den turneringen du skulle fikse? blir det noe av eller? og jeg hørte forresten at det ikke blir noe turnering på sw:( stemmer det?
235679​
[/b]
Eagle er laaangt laaaaaaaaaaaaaangt langt borte...

sammes her, si ifra om du trenger hjelp

EagleJin

Bear Necessity
Jinov: Venter telefon fra landeier i morgen om jeg får leie lokalet eller ikke. Regner egentlig med å få det, siden vi var så flinke med ryddingen etter VF-session.. Hehe :D

Sier i fra asap ;)

Opprinnelig skrevet av EagleJin@01.07.2005, 22.00
Jinov: Venter telefon fra landeier i morgen om jeg får leie lokalet eller ikke. Regner egentlig med å få det, siden vi var så flinke med ryddingen etter VF-session.. Hehe :D

Sier i fra asap ;)
238046​

ser opp til det :tommelopp:

EagleJin

Bear Necessity
Kan nå glede dere med at turneringen ikke kan bli holdt i det lokalet jeg så på. Håper å få det gjennom på gameparty, om det i det hele tatt blir aktuelt med T5-turnering...

Hvor, når, hva? Jeg vil kverke dere med mine newfound powers :D