Er det noe kult på 3DS sin eShop da?

Zuma: Nintendo JP Edition

Lodin

Der Waaaah
Er kroppene deres klare for at Nintendo tar steget inn i den digitale fremtiden vi allerede har levd i en del år nå? New Super Mario 2 er delvis lagt ut i e-sjappa. En gang etter tolv skal de la oss kjøpe det til 369 spenn og det er jo litt mindre enn veiledende pris. Launchen i USA gikk knirkefritt og det er på 350 og noen MB. Spennende dager.
To andre fullprisere legges forøvrig også ut, men de er bare dill så ingen bryr seg. Bedre å laste ned Mystical Ninja til Game Boy da.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg så dette i dag og ble mektig imponert, det hadde jeg slettes ikke regnet med. Blir nok å kjøpe det, etter at Super Mario 3DS Land er ferdig (som jeg forøvrig nyter stort om dagen) og jeg har litt mer grunker på konto. Jeg feiret likevel Nintendos inntreden i fremtiden med, i det jeg lastet ned Link's Awakening.

Er det noen som har testet ut dette kartspillet, Topoloco? Det ser litt sjarmerende ut og jeg liker denslags oppgaver, men dersom det ikke er dypere enn de vanlige "plassér hovedstedene"-oppgavene man finner på alle nettaviser, så er det liksom liten vits. Håper på mer spørsmål ang. fysiske landskap, administrative oppdelinger innenfor nasjonalstater og slike ting.

Novastrum

Feminist-elitist
Kjøpte det i går på steam e-store og liker det jeg ser hittil. Men så tenkte jeg "Ffff... hvis jeg nå en gang kjøper 3DSXL - får jeg overført denne spillen da?":qq:
Noen som har svaret?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, du får det. Etter hvert. Nintendo lanserer et sånt transfer tool en gang.

Lodin

Der Waaaah
Vil reke rundt med det skjoldet.
Ellers da? Shantae til GBC har blitt sertifisert til e-sjappa av Nintendo og skal gis ut... før eller siden. Denne uka var det forresten som vanlig bare bajs.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Yess. Ninja Gaiden er spillet for deg som leiter etter en god grunn til å kaste 3DS-en ut vinduet. Bra spill, men en ørliten smule for vanskelig kanskje.

ALLE Ninja Gaiden spillene er så fordømte vanskelige(har ikke prøvd NG 3, men går ut ifra det er like vanskelig).

:penga:

Ninja Gaiden 3 skal være ganske så enkelt i forhold til de to forrige 3d-spillene som igjen var mye enklere enn NES-spillet.

Ninja Gaiden Dragon Sword på DS er kanskje litt meir casual? Dunno. Falt ikkje i smak, så eg spelte ikkje det meir enn få minutter sjølv om eg hadde gledet meg til det. I blame piracy.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spilte gjennom hele Dragon Sword, og det blir ganske fort gammalt men det er grei nok underholdning hvis du orker kontrollsystemet (alt styres med stylus). Tror dog jeg kom meg til nest siste brett eller såder før jeg fikk min første Game Over.

Lego Batman 2 demoen var ikke verst som jeg hadde trodd. Kommer til å plukke opp fullversjonen når det har blitt billigere.