Er det noen som liker Skrekkspill?

#41
WOW, det var ikke det jeg mente å skrive. Noen av spillene av RE har ikke så veldig bra Historie, men eneren har og de nye som har kommet ut hvis jeg har hørt riktig fra de som har prøvd.
 

Lodin

Der Waaaah
#42
Opprinnelig skrevet av Knasen@15.10.2004, 21.18
vet du når dette kommer ut???
117510​
Nettop annonsert så jeg har ikke peiling. Men siden det kun er en enkel oppgradering vil jeg ikke tro det tar særlig lang tid. Regner også med at det blir rimelig billig.
 
#43
Den skulle vist komme ut i November til USA, men når den kommer hit til Europa er jeg ikke helt sikker på.
 
#44
Skal ikke så mye til før jeg blir skremt så jeg har holdt meg unna skrekk spill. Men jeg har spilt Silent Hill, og det var en av de kuleste spillopplevelsene som har skjedd meg. Men jeg syns Resident Evil er kjedelig (kanskje fordi jeg ikke er flink):p
 
#45
resident evil er et drit tøft spill...... synes dere at ghost hunter går under "skrekkspill"?? det er noen steder der spillet er litt "makabert".
jeg syns at ghost hunter er litt skremmende men hva vet vel jeg.
 

Lodin

Der Waaaah
#47
Opprinnelig skrevet av elwood@20.10.2004, 11.58
resident evil er et drit tøft spill...... synes dere at ghost hunter går under "skrekkspill"?? det er noen steder der spillet er litt "makabert".
jeg syns at ghost hunter er litt skremmende men hva vet vel jeg.
119909​
Nei det er ikke spesielt skummelt, men all den tid det har med spøkelser å gjøre så syns jeg det går under horror sjangeren. Uansett et jævlig bra spill flere burde prøvd.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#48
Dino Crisis var rumpe, ja. Utrolig stygg historie, teite dinosaurer og kjedelig så fort du kommer til laboratoriene (er det lenger tvil om at alle blodspill har laboratorier?).

Silent Hill er mer min greie. Spill eneren og toeren ihvertfall. Knasen, jeg forstår at du er den typen som faktisk synes øgler, zombier og blod er skummelt, og det er en vane som bør snus. Psykologisk skrekk er tingen.

Edit: Tar forresten den "gromme" kommentaren din i signaturen min. Synes den var litt fin. :D
 
#49
hehe, det er fint å se at jeg berører folk med mine ord, hehe. Joa, det er ikke bare øgler og sombier som gjør meg skremt. Det er den stemningen som er runt det som er skumelt. Når du ikke vet hva som kommer runt neste sving og du hører den skumle musikke og de skumle lydene og du har apsolutt ikke peiling på hva som kommer neste sving. Det er det som er kult med å spille skrekk spill. Og damener jeg også å se skekkfilmer.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#50
Da bør du prøve Silent Hill. Eneren og toeren ihvertfall. Her hopper du ikke i taket på samme måte som med Resident Evil (hoppa for så vidt ikke i taket etter 2'eren, kanskje et par ganger i treeren), men du går og er redd konstant fra begynnelse til slutt.

Det var egentlig det jeg synes var litt leit med fireren. At man alltids kan dra tilbake til leiligheten sin hvis man vil, hvor det er trygt og godt, ihvertfall stort sett.

Uansett, hvis du ikke har spillt noen Silent Hill-spill enda, så kjøp toeren framfor fireren. Og spill eneren (PSX) før du spiller treeren. Er noen sammenhenger der.
 
#51
k, den er grei. Takk for opplysningen.
 
#52
er det noen som har peiling på et sted der jeg kan få lastet ned skrekk spill eller kjøpt de gamle skrekkspillene.
 
#53
er det ingen som vet???
:D
 
#54
Silent Hill 1 er veldig skummelt hvis det er første gang du spiller det.

Den skolen er ditt første deilige møte med SH, og det er en av de beste stedene jeg har vært noensinne i et SH spill.

Også har de klart å gjøre skolen ekstra skummelt i forhold til de andre stedene i enern, så du kommer rett i det:)
Husker fremdeles hvor skummelt det var første gang jeg spilte det, mm deilige minner:)
 
#55
k, jeg får se om jeg får tak i det.
 
#57
Det skumleste jeg vet om er silent hill 2..

Pyramide hodet gir sønvansker..
brrrrr :ehm...:
 
#58
Pyramid Head er en skikkelig guffen figur. Anbefaler folk å spille SH2, kun på grunn av denne lille sniken.
 
#59
Opprinnelig skrevet av Kyuzo@04.11.2004, 16.10
Pyramid Head er en skikkelig guffen figur. Anbefaler folk å spille SH2, kun på grunn av denne lille sniken.
129902​
nettopp..

Det bildet av pyramide hodet på veggen før man går ned i fengselet eller hva det nå er, er så ekstremt nerve pirrende..
Husker jeg sto å så på det i ti min eller noe før jeg gikk videre.
Men hadde det bildet vært til salgs så hadde jeg kjøpt det med en gang og hengt det på veggen..

Husker du det bildet?