Er det noen som liker Skrekkspill?

#61
Du har sikkert rett i det :)

Uansett så må jeg si meg enig i at Eternal Darkness er det beste skrekkspillet jeg har prøvd. Det er skummelt + at det har en god historie som er spennende å følge med på. Sanity effektene er veldig bra laget, og ikke likt noe jeg har prøvd i noen andre spill. Har veldig lyst til å nevne noen her nå, men det vil jo ødelegge litt av effekten når du skal spille det.


(Kyllingmannen: S-en er mer korrekt en S'en, selv om begge godkjennes tror jeg. Sannsynligvis fordi ' vanligvis bare brukes der en bokstav er utelatt.)
 
#62
men er det noen som vet om et sted man kan laste ned disse spillene??
 
#63
Fleste av disse spillen koster lite I butikken allerede. Pluss at folk flest av en merkelig grunn ikke liker dem, så sjekk I brukt hylla. Er du så kjip at du ikke vil betale for å bedrive hobbien din, så kan du la værra. :p
 
#64
hehe, du har helt rett. Får SIlent Hill på mandag, men jeg har så utrolig lyst på disse spillene så jeg klarer ikke å vente til jeg får penger.
 
#65
Jeg husker det første gory/horror spillet jeg spillte det het "House of the dead" et arcade spill som jeg spillte i danmark, hadde til og med sånn gunner man skøyt med og måtte reloade hele tiden!
:tommelopp:
 
#66
Det beste spille jeg har spilt på arcade må være den gangen da jeg var i Italia og hadde en hagle mellom hendene. Ble ytrolig sliten etter å skyte og lade, men faen så gøy det var. Noen som husker navne?? Bra krafikk og ganske nytt så det utsom.
 
#67
OBS: skal du spille resident evil er du nesten nødt til å begynne med 1ern ettersom disse spilla er "Connected". er ikke sikker på hvordan det er med silent hill, men tror det er det samme med dem eller?

Doom 3 skulle være skummelt ja, men det var kun skummelt i 2 timer å etter det satt du bare å forventet at monstre skulle hoppe fram å det var ikke skummelt lengre. de overdrev monster encounterene sine nå helt for jævlig å monstre spawnet ut fra tomme luften rundt deg fra alle kanter. åsså er historien i doom 3 helt på trynet i tillegg. så i bunn å grunn har kun doom 3 grafikken som taler i sin favør.

ville spilt hvilket som helst av resident evil spilla anyday framfor doom 3. storyen i resident evil serien går doom en høy gang å resident evil er skumlere og spørr du meg. silent hill er mere "Creepy" å du sitter med en sitre følelse i kroppen hele tiden, mens resident evil har en del skvette momenter å øyeblikk som når nemesis etc. er i hælene på deg å du bare er 5 meter fra å nå den befriende døra å du nesten har null health igjen. sånn hjerte hopp spill med andre ord.

dino crisis er og et okey spill faktisk.

undying er et skummelt pc spill å er absolutt verdt å sjekke ut. tror du finner det i billig korga hos elkjøp nå om dagen. mener jeg så det der.

the thing er vel et ålreit spill. ikke så veldig skummelt til å være et skrekk spill, men det duger. dessuten tror jeg du får det for en 100 lapp nå om dan.
 
#68
Jeg tror du nok har rett at man får mye mer for det du betaler for et RE eller SIlent Hill spill. Hundre kroner er ikke mye og så fete spill skal du lete lenge etter i den kategorien.