Er du HD-ready?

Har du HD-skjerm?

• Jeg er HD-ready!

Stemmer: 0 0,0%
  • Skal kjøpe meg en snart

• Har ingen planer om å oppgradere med det første

• Totalt antall stemmer
    0

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Inquiring minds want to know. Du må gjerne svare med antall tommer og modellnavn hvis du føler for det, altså.

Og før Yeti kommer og kverulerer, denne avstemningen gjelder konsollspilling. Men hvis du bruker en tradisjonell PC-monitor til å spille 360 på, teller det og. :)

Novastrum

Feminist-elitist
Har en hvit 32" LT-32W60SU, som er tilsvarende denne (bare forrige modellnummer). Sammenlignet den med titalls av andre modeller som sto oppsatt på samme signal, og denne skilte seg helt klart positivt ut. Litt dyrere enn andre LCD på samme "tomme-trinn", men jeg føler det er verdt det. Helt fantastiske farger, og det er tross alt noe av det viktigste for meg. Er veldig fornøyd med TV-en. Kjører PC-en over med 1280x768-oppløsning over DVI->HDMI og Xbox360 med standard component. Har ikke hatt behov for noe bedre enda. HD-materiale blir meget pent, noe som har gjort at jeg er blitt litt HD-fantast de siste månedene. PS2, GC og Wii ser råttent ut. Wii er merkbart bedre, men fortsatt kjipt å måtte se artifacts i såpass ellers vakre Zelda:TP. Når Wii eventuelt skal innkjøpes må jeg få component-kabler. Har egentlig også lyst til å skaffe PS2-komponent for å få spilt Shadow of the Collossus i progressive-scan.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Skjønner hva du mener, Novastrum. Jeg sitter og venter på offisielle Wii-komponentkabler selv. Jeg har ikke lyst til å fortsette på Zelda når jeg vet spillet kan se så mye penere ut. :(

Har komponentkabler til PS2. Har ikke testet dem med så mange spill, men FFXII så virkelig skarpt og flott ut.

Min skjerm er en 32" Sony LCD, type Bravia. Hadde egentlig sikla på en 40" Samsung, hadde rett og slett ikke råd, men følte at jeg trengte en så fort som mulig.

Lodin

Der Waaaah
Lurer litt på å skaffe meg en 32" ettellerannet snart. Burde ikke bli altfor dyrt så hvis det ruller inn litt kronasjer til bursdagen fek.s... :shifty:
Da får jeg endelig unskyldning til å plukke opp en 360 etterhvert og.

Jeg er ikke HD-ready, men jeg har veldig lyst på en hd-tv. Kommer nok ikke til å kjøpe med det første, men kommer nok til å kjøpe en iløpet av 2007 regner jeg med. For tiden spiller jeg på Xbox 360 på en gammel gammeldags bilderørstv med kompositt-kabel, og etter en tur hos naboen som spilte gears of war på sin hdtv så må jeg si at det frister veldig med HD og denslags. For ikke å snakke om alle xvidene jeg har lasta ned i 720p format. Very nice.

HD Ready^^ Har en 32 tommer Elfunk Tv. Gir utrolig bra bildet^^ Sammen med HD kablene til 360 er det her ownage.

HD Ready at last. ^_^

Har denne:

En Samsung 40" (modell LE-40M71B), som jeg er stor-fornøyd med. Det er helt herlig å spille XBox 360 i 720p på denne skjermen. Også Wii ser meget bra ut med komponent-kabel (bestilte fra Play-Asia), og nå mangler det bare en komponent-kabel for PS2 (også bestilt fra Play-Asia), så er alt i orden. Sånn ellers må jeg bare få meg den nye tuneren til Canal Digital, så kan jeg endelig nyte TV-bilder i 480p og/eller 720p.

K999

Keystone State Of Mind
Yep HD-ready i denne gården også. Det er jo da seff mora mi sin, men jeg spille Wii og Xbox 360 på den.
En 32 tommer's viewpia. Gidder ikke og finne link til noe.

CockMcBalls

El Sabor Professional
Har samme tv som K999, helt kurant den. Ja og så er den bare min.
Egentlig kun 360-en som blir brukt på denne, 720p. Wii spilles på en standard-def 29-tommer.

Niks. Foreldrene mine har en, men jeg har heller konsollene mine på mitt eget rom. Har ikke kjøpt noen nye kabler, og har ikke 360 heller (selv om den har begynt å bli farlig fristende etterhvert). Vet ikke hva jeg går glipp av.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Æh, har en 32" LCD som skal være HD-ready, men jeg kan ikke si at jeg tar det så alvorlig. Siden jeg ikke har noen konsoller for øyeblikket og sannsynligvis ikke kommer til å kjøpe noen heller, er det vel bare TV-sendinger igjen å nyte i "høy" oppløsning, og det er vel omtrent like tøft som et fat kalde vafler. Hipp hipp!

SITAT(Novastrum @ 29.01.07, 12.19) 49379
Har egentlig også lyst til å skaffe PS2-komponent for å få spilt Shadow of the Collossus i progressive-scan.
[/b]
Av alle avgjørelser en kar kan ta i livet, er dette mer eller mindre en av de smarteste. Etter jeg plukket opp en PS2-komponentkabel fra modnet.no, steg inntrykket mitt av SotC mot hittil ukjente høyder. Kanskje tilogmed over Ocarina of Time, og saktens opp mot A Link to the Past. Det er sannsynligvis det eneste spillet jeg kommer til å dra frem et par-tre ganger for halvåret (i all uoverskuelig fremtid) for å runde.

Men for å holde meg til tema; joda, jeg er HD-klar jeg også. Men hadde det ikke vært for perler som Gears of War hadde jeg ærlig talt ikke skjønt vitsen med høyere oppløsning. Spesielt ikke når man får servert skjønnheter som Resident Evil 4, Shadow of the Colossus og Twilight Princess i 480-linjersformat. Og det holder så det suser.

D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Tales @ 29.01.07, 13.12) 49384
Har ikke en, og skal sikkert aldri ha en heller. Min gamle, lille tv funker utmerket.
[/b]
Når du etterhvert vokser opp og kjøper deg en ordentlig nextgen-maskin kommer nok lysten, skal du se. :)

Trench_Rat

Sommerbildene våre
jeg blir nok ikke HD-ready før jeg flytter hjemmefra men i mellomtiden klarer jeg meg min 32" flat crt 100HZ panafonic