Er du HD-ready?

Har du HD-skjerm?

• Jeg er HD-ready!

Stemmer: 0 0,0%
  • Skal kjøpe meg en snart

• Har ingen planer om å oppgradere med det første

• Totalt antall stemmer
    0
Jess! Jeg er HD Ready!!! 32" LCD TV fra Sony. Det har stort sett alt av innganger en kar kan be om. Så nå er det bare å vente på at penger skal finne meg slik at jeg får kjøpt meg en PS3. :D

D

Doctor Downs

Gjest
Har ikke HD, og har ikke planer om å oppdatere med det første. Ikke fordi jeg er skeptisk eller noe (I am thuper keen!), men hvis jeg for eksempel skal flytte til tah UK til høsten må jeg bare spinke og spare det de to jobbene mine kan gi meg.

Har HD-ready projektor på rommet mitt med DTS, det kostet meg litt, så bor hjemme hos foreldrene, men så lenge jeg har en pen kjeller med både stue og bad så klager ikke jeg. Forelderens rom er dessuten i 2 etasje, så filmer i nattelyd + høy = sant. ^_¨

Jeg er ikke høy definition redi. Hvordan skal en stakkars faen som knapt har råd til mat i kantina og wow få fatt i nok penger til en hd tv?

Jeg har noen dealer jobb til deg om du er interessert. :)

Raske penger å tjene her.

Jeg er interessert. :D

Etter konfirmasjonen håper jeg at jeg har nok penger til en alreit TV. Trenger ikke å være noe svært beist, men HD, hell yeah. Det må man ha. Hvis ikke konfpengene er nok, så skal jeg ha sommerjobb hos onkelen min. Tjener raskt noen tusen der, så da blir det forhåpentligvis HD. HD.. vanskelig å komme tilbake til drittTVen min etter å ha spilt GoW på min kompis' HD.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Ikke klar ennå nei, utelukkende på grunn av penge-mangel. Jeg spiller for tiden på en knøttliten TV som jeg låner av min bror (les: stjal), som fikk den av farfar! Ganske gammel ja :p Da jeg spilte Banshee Boardwalk på Mario Kart er om dagen kunne jeg søren meg ikke se banen en gang, og endte med å konstant kjøre ut. Og der burde jeg vel egentlig tatt hintet, men det er jo en gang sånn at jeg foretrekker å kjøpe nye spill framfor å kjøpe ny TV til spillene...