Er XIII et bra spill?

#1
Jeg har tenkt å kjøpe XIII på PlayStation 2, men så har jeg aldri prøvd spillet før så jeg lurte bare på om jeg kunne stille dere noen spørsmål angående spillet?
Er XIII et bra spill? Er det god grafikk på spillet? Er online-modusen bra? Er historien i spillet bra gjennomført?
Takker på forhånd for svar
 
#2
Har det på xbox og likte det ikke i det hele tatt. Det spiller alt for mye på denne "cell shadingen" og er klisjefylt som pokker..


last ned pc demoen så ffår du en liten pekepinne på hvordan det er
 
#4
Opprinnelig skrevet av karamba@18.04.2004, 12.40
Har det på xbox og likte det ikke i det hele tatt. Det spiller alt for mye på denne "cell shadingen" og er klisjefylt som pokker..


last ned pc demoen så ffår du en liten pekepinne på hvordan det er
Nå har jeg fått prøvd PC demoen og jeg synes faktisk at det var et veldig bra spill. Jeg likte den"Cell Shadingen" veldig godt også.
 
#8
er kult på pc hvertfall... har aldri prøvd på konsoll...
 
#9
Opprinnelig skrevet av znaak+18.04.2004, 14.06-->
<!--QuoteBegin-karamba
@18.04.2004, 12.40
Har det på xbox og likte det ikke i det hele tatt. Det spiller alt for mye på denne "cell shadingen" og er klisjefylt som pokker..


last ned pc demoen så ffår du en liten pekepinne på hvordan det er
Nå har jeg fått prøvd PC demoen og jeg synes faktisk at det var et veldig bra spill. Jeg likte den"Cell Shadingen" veldig godt også. [/b]
men da er jo alt i orden.
At du liker det er jo hele greia...
 
#11
Opprinnelig skrevet av SilentBob+18.04.2004, 19.46-->
Opprinnelig skrevet av znaak@18.04.2004, 14.06
<!--QuoteBegin-karamba
@18.04.2004, 12.40
Har det på xbox og likte det ikke i det hele tatt. Det spiller alt for mye på denne "cell shadingen" og er klisjefylt som pokker..


last ned pc demoen så ffår du en liten pekepinne på hvordan det er

Nå har jeg fått prøvd PC demoen og jeg synes faktisk at det var et veldig bra spill. Jeg likte den"Cell Shadingen" veldig godt også.
men da er jo alt i orden.
At du liker det er jo hele greia... [/b]
Ikke alt er i orden. Jeg vet enda ikke om online-modusen er bra.
 
#12
Helt standard god gammeldags multiplayer(DM, TDM, CtF osv,), til tross for å ikke være fantastisk nyskapende er det meget gøy.
 
#13
Vil gå så langt å si at multiplayer er nokså dårlig, kjedelige verdener, veldig ubalanserte våpen, you name it!

Mange av de intressante tingene fra singleplayer er tatt vekk (kniver,glasskår, stoler)
 
#17
Vel personlig synes jeg stemningen i spillet samt at selve historien er ganske bra. Det er absolutt verdt å spille det om du har sansen for sånne typer spill..
 
#18
DETTE SPILLET KAN HENGE SEG HAR JEG JO SAGT DRITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT SPILL HAR DU FORSTÅTT DET NÅ ELLER ER DU TJUKK I
HODET DITT.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Du er smart, du.
Selv synes jeg XIII var rimelig artig - hadde en "nesten lovlig" versjon, men gutta bak spillet har vært lure og lagt inn kopibeskyttelse som først trådte i kraft et stykke ute i spillet. Jeg har forsåvidt bestemt meg for å kjøpe det, men jeg må bare finne det i butikk først...
 
#20
Opprinnelig skrevet av XplOder@30.04.2004, 12.56
DETTE SPILLET KAN HENGE SEG HAR JEG JO SAGT DRITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT SPILL HAR DU FORSTÅTT DET NÅ ELLER ER DU TJUKK I
HODET DITT.
Jeg er ikke helt sikker på hvem av dere to som er tjukke i hue, men jeg tror det er deg.