men det er altfor mye løst og ingenting fast.
Bingo, derfor en tråd som kan ta imot spørsmål. Ingenting er sagt om hvordan, for det er ikke satt i stein på noen som helst måte. Ingenting er sagt om at Generelt plutselig blir åpent for alle og enhver, det er en løs antakelse dere bare har løpt avgårde med. Det er formidlet på en elendig måte, men ikke faen om noen skal påstå at jeg ikke bryr meg. Jeg vil da heller ikke at hvem som helst skal få innblikk i våre ytterst personlige innlegg over så mange år, det er like mye fristed for meg som for dere.
Jeg vil ikke at dere skal gi meg penger for å drifte det videre, jeg vil at
noen andre skal drifte.
Merk: ingenting er sagt om når (veldig lenge til) eller hvordan (fordi det vet vi ikke enda, men på best mulig måte slik at Spillegal kan fortsette å være et sted også jeg ønsker å fortsette å være). Derfor tråd som ber om spørsmål så ting kan oppklares. Jeg ser at dette ble elendig formidlet, men nå er det også dratt konklusjoner ut av løse lufta.
Jeg kommer til å legge meg nå, og så gir vi det et nytt forsøk i morgen. Jeg skal forklare litt bedre hva og hvorfor og så kan vi prate litt mer fornuftig om dette her og hva vi gjør. Jeg har hatt en lang prat med
@Agradula nå, han får fylle inn hvis han gidder.
EDIT: jeg stenger ikke denne tråden nå, men lager ny tråd i morgen så prøver jeg å starte litt forfra og inkludere alle bedre.