[Viktig!] Error: no error

Status
Stengt for ytterligere svar.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#1
Edit: Krise avverget, Tryggve overtar driften.

The king is dead, long live the king!

Forumet har rullet og gått i de årene Filip og jeg har eid det. Jeg fikset litt oppdateringer, røsket liv i stilen og gjorde den responsiv, vi fikk langvatarer og media embeds ooooooog... så har det bare gått av seg selv resten av tida.


Og slik kommer det til å fortsette selv om Kai-Eivind overtar.




Møt Kai-Eivind aka @kai
Han tok kontakt fordi han driver Spillforumet. Kai liker idéen rundt et norsk spillcommunity og hva passer bedre enn Årets Community 2008 and beyond? (shit, det er ti år siden) Han har drivet til å sørge for at ting som Forslagskassa blir ordentlig fulgt opp. Spillegal har brukerne. En sammenslåing blir derfor en win-win!

Hva kommer til å skje?
  • Noen tekniske greier
  • Bedre webhost som ikke detter ned i mange timer uannonsert
  • Oppdatert forumsoftware og plugins
  • Det står SPILLEGAL øverst for de som går inn via spillegal.no, SPILLFORUMET for de som går inn via spillforumet.no
  • Noen "nye" medlemmer og tråder da forumene slås sammen, heldigvis kjører begge på samme softwaren



tl;dr Kai overtar forumet, men det fortsetter å rulle som vanlig, ingenting å bekymre seg for.

Kai kommer til å observere tråden, så er det fortsatt noen spørsmål skal han forsøke å svare på alt!
 
Sist redigert:
#8
Som @Buggz sier, fyr avgårde spørsmål dere har.
Ikke hold tilbake, lette og vanskelige!

Deilige historier om Berlin fortsetter i samme tempo som før, hvem vet, kanskje dere får noen tilleggs historier! Dere er langt fra de eneste som er skitne her!
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Tfw du systematisk driver bort alle nye medlemmer over en periode på femten år så du kan bygge det perfekte tettknyttede lille fellesskapet av ødelagte hjerner, og din belønning for å ha skrubba bort dritten er et hav av dritt til.
Nja, dette døde homofile forumet trenger tilgang av nye folk, men spørsmår er om vi får lov til å trene dem.

Kai, åssen blir de nye reglene? Kan jeg poste Goatse hvis jeg bare har med link og opplyser om at det er NWS?
 
#11
Kai, åssen blir de nye reglene? Kan jeg poste Goatse hvis jeg bare har med link og opplyser om at det er NWS?
Selv om ikke jeg har noe ønske om å se goatse hver dag, så fikser vi et psyko hull på forumet hvor dere kan dele skitne tanker, dele grisete bilder, utøve eksperimentelle tjenester mot hverandre og til hverandre hver dag!
 

Lodin

Der Waaaah
#13
Selv om ikke jeg har noe ønske om å se goatse hver dag, så fikser vi et psyko hull på forumet hvor dere kan dele skitne tanker, dele grisete bilder, utøve eksperimentelle tjenester mot hverandre og til hverandre hver dag!
Dude, om bilder av Donkey Kong sin dong er relevant i Switch-tråden så postes den der. Sånn har det alltid vært.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#19
Jeg skrev det kort og konsist fordi det ikke er større deal. Spillegal fortsetter å eksisterer som vanlig, driften fortsetter.

Jeg har vært her i atten år! Spillegal ble myndig i fjor! Jeg har vært i fire bryllup, noen utdrikningslag, julebord, grillegal, tre monsterfester langt helvetes uti gokk, store hendelser i livet mitt er blitt delt her FØR familien, jeg har skrevet her når jeg har følt meg dritt, jeg har skrevet her når ting har vært flott.

Atten år! Dere er den andre familien, over halve livet mitt har Spillegal vært en del av det. Tror dere virkelig jeg tar lett på å selge det videre? Da Kai først tok kontakt var vi lite interesserte i noe annet enn å prate om hvor mye Spillegal betyr for oss og forsikre oss om intensjoner om at det får leve videre og at vi kan fortsette som før. Dette skjedde et halvt år før det engang ble noe prat om penger. Og vet dere hva? Tar vi det Endre fikk for det, trekker fra driftskostnader og legger på det vi får av Kai... så er jeg i minus. Det er ikke penga det står på. Jeg vil at det skal leve videre og tror Kai får det til bedre enn jeg gjør.

@Nicholas, slutt å være en shitkid. Spillegal betyr for mye for meg til at du bare kan pisse ukritisk over alt sammen. Du har skrevet fire innlegg hittil i år, to i januar, ett i februar, ett i mars. Har du tenkt å plutselig være en del av forumet nå som nyheten slapp, så har du å være mer konstruktiv.
 
#20
For å følge opp innlegget til Thomas.

Er fullstendig klar over at dere alle er en sammensveiset gjeng som har holdt sammen i en evighet! Det er ingen plan om å endre noe som helst på ting fremover som gjør at dette endrer seg på noen måte her på forumet.

Har fulgt med på innlegg her i over ett år, og digger engasjementet! Det vil jeg gjøre alt for å beholde fremover også. Men jeg er avhengig av hjelp fra dere alle til å klare det.
Jeg mener at sammen, kan vi klare å lage et konge norsk spillcommunity, så vi slipper føkkings facebook grupper alle mann!

Forslagkassen skal etterfølges med argusøyne.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.