[Viktig!] Error: no error

Status
Stengt for ytterligere svar.

demake

Seksuelt godteri
#21
Jaja. Så var en æra over da.
 

demake

Seksuelt godteri
#23
Jeg får vel slutte å poste AAA content om drag queens og homosex, og heller bare get with the program og poste memes fra 9gag da.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#25
SG var vel alt myrdet av Discord, dette er jo egentlig bare spikern i kista. Jeg skjønner at dere mener godt, Kai og Thomas, men i hvert fall generelldelen av SG har falt altfor langt inn i innavlhølet til at noen kan håpe på å bli en del av det. Pluss at jeg føler nok kanskje litt behov for å rydde i innlegga mine om det her skjer.
 
#27
Velkommen.
Jeg bryr meg ikke nevneverdig om en sammenslåing, dette forumet er jo ganske dødt uansett. Når det er sagt, så synes jeg ikke generelt forum burde være åpent. Eller... Jeg stiller meg bak de som ønsker å rydde i egne innlegg, dersom det lar seg gjennomføre.
 
Sist redigert:

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#28
Altså. Hva var tilbudet dere fikk? Hvis dere bryr dere om forumet så synes jeg vi ihvertfall fortjener å vite hva vi ble solgt for.
Det er såpass mye utleveringer av personlige greier på forumet som ikke jeg, og mest sannsynlig flere, ikke har lyst til å dele med en hel bunch med folk jeg ikke vet noe som helst om.
Jeg gidder ikke å ha masse dritt jeg har skrevet hos en eller annen potensiell jobbkunde eller potensiell arbeidsgiver seinere.

Og at dere ikke engang gadd å nevne det for brukerne av forumet i dag. Hvor mye hadde det kosta dere?
Det er skikkelig low, og føles dritt.

Dette er ikke et vanlig forum. Det var det en gang i tida, mens nå er det mer en slags facebook for gjengen her inne hvor vi prater og poster drit som er ment for de som er her inne og de få som gjør seg fortjent til det.
Aktiviteten har kanskje dabbet litt av, men samtidig så er den ikke borte.
Men ja. Det er no drit.
 

demake

Seksuelt godteri
#29
Hva med å bare fortsette som før? Med AAA innholdet ditt, for ingenting er som litt seksuelt godteri!
Nei. Sorry az.
Bare slett brukeren min. Bare gjør det.
 
#31
Du får byne nå så erru ferdig til jul. Ja nei, veit ikke en dritt om denne forumsoftwaren, men i en perfekt verden skulle man kunne fått innleggene sine lista opp, med en mulighet å hake av innlegg og deretter velge skjul/slett, slik at prosessen ikke tok hundre år. Sikkert bare en ønsketenking.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#35
Det må vel være mulig å legge til en mod som gir tilgang til sånne verktøy, jeg vet XenForo har en drøss med plugins. Jeg har ikke noen slike verktøy i den lille admin-biten jeg har tilgang til.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#36
Men altså, helt alvorlig, hvorfor slår ei side med aktiv spilldel og genereltforum av typen SG anno 2007 seg sammen med et forum med laber spilldel og totalt ugjennomtrengelig generelldel? Hva er liksom tanken her, utover at Filip og Thomas naturlig nok er lei av å styre ei lekk skute mot undergangen?
 
#38
Du får byne nå så erru ferdig til jul. Ja nei, veit ikke en dritt om denne forumsoftwaren, men i en perfekt verden skulle man kunne fått innleggene sine lista opp, med en mulighet å hake av innlegg og deretter velge skjul/slett, slik at prosessen ikke tok hundre år. Sikkert bare en ønsketenking.
Dette skal la seg gjøre med rette tilgangen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.