Et helt lass med sorte DS Lite borte

#1
Lasset med sorte DS var på vei til europa fra hong kong. Politiet i hong kong misstenker at maskinene er på salg i hong kong selvfølgelig.

SÅ da spørs det om vi får kjøpt en sort DS Lite her med det første da. Og jeg som hadde bestemt meg for sort :(

Kilde
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Sikkert de miserable amerikanerne som er misunnelige på oss som får sorte DS Liter. Jævla drittsekker hele bunten.
 
#3
Det er vel å regne med at det vil komme inn noen tips siden svart DS Lite ikke er til salgs enda, og det er ikke sikkert vi blir påvirket.
 
#4
Faktisk godt mulig alt ender opp i Tokyo for tre ganger normal utsalgspris, jappsene får jo ikke sorte DS Lite enda stakkars.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Ja vel...? :blunk:
 
#7
Vi har alle våre problemer her i verden....
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#11
Bare en lusen unnskyldning.
Sorry Europa, vi drikker fortsatt kirkeøl.
Men jeg har ikke penger nok til en sexy Lite uansett =/
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#13
SITAT(Captain Nintendo @ 17.06.2006, 08.21) 10304
Bare de ikke rører de hvite Lite'ne så er jeg en happy pill.

Torulv: Bytt inn to spill og din gamle DS hos EB så trenger du bare 150 kroner for å få deg en DS. (gjelder kun releasedagen)
[/b]
Jeg har ingen gammel DS :$
 

epp

firm and correct
#14
Tro det eller ei, men jeg fikk (as in free) en DS Lite i dag (ikke den sorte Hong Kong varianten). Skjermen er merkbart mye bedre og den har en bedre feel/ergonomi. Nå venter jeg bare på Pokémon Diamond/Pearl.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Hvem må jeg antaste for å få en DS Lite, eller var det en once-in-a-lifetime-greie? :p
 
#16
Da har Nintendo faktisk gått ut og bekfreftet tyveriet:

SITAT
A number of White DS Lite made for the UK market were stolen in Hong Kong."

Nintendo is making every effort to ensure that there is enough product available in the UK to meet market demand at launch."
[/b]
Kilde

Ouch! ;)

Forresten verdt å merke seg at Nintendo påstår det var hvite DS som forsvant, ikke sorte.