Eternal Darkness

Er helt på slutten av kapittel 9, "A War to End All Wars". Og er på bossen.

Men hvordan i huleste kan jeg ta'n?

Har prøvd og prøvd, men ikke kommet noen vei... Trenger hjelp! :blunk:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Bruk angrepsmagien din (husker ikke hva den heter) når han blinker rødt. Ikke en fryktelig vanskelig boss, egentlig.

Spørs hvilken alignment du tok da..
Uliyoth, Chatturgha eller Xellottath (ikke ordrett)
Sjekk gamefaqs for tips om bossen. Som Thinaran sa, er ikke bossen spesielt vanskelig.

Jeg har prøvd det Thinaran sa. Men det funker bare i starten, etterhvert går det ikke. Da bare sender'n ut zombier hele tiden, og man rekker ikke.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Alt som skal til er litt timing. Husker jeg brukte en stund på den bossen jeg og (C'thur'ga).

Ta eventuelt hodene til zombiene, de har problemer med å angripe deg når de ikke ser deg. :)

Opprinnelig skrevet av Variabel@08.01.2005, 14.51
Jeg har prøvd det Thinaran sa. Men det funker bare i starten, etterhvert går det ikke. Da bare sender'n ut zombier hele tiden, og man rekker ikke.
160246​
Det du må gjøre da, er å klare å finne den posisjonen hvor du ikke trenger å ta zombiene, men hvor du fortsatt rekker frem til bossen. Når du har funnet den plassen, er det enkelt. Uansett, drit i zombiene.

EDIT: Godt poeng, Thinaran. Hodene var ett bra forslag. Det er altfo lenge siden jeg spilte det nå, så jeg husker ikke helt hvordan jeg gjorde det.

er det noen som vet hva som skjer hvis man klarer spillet med alle tre alignments?

bare spør fordi man får de forskjellige gudenes tegn på savegame-bildet og tenkte kanskje man unlocker et eller annet snadder.... (og er for lat til å sjekke gamefaqs =D )

Tror du får enda en gud å velge mellom, som gir en alternativ slutt. Eller noe...
Hvordan vet jeg det egetlig? Jeg har ikke engang spillet...

Opprinnelig skrevet av meesh@27.03.2005, 18.08
er det noen som vet hva som skjer hvis man klarer spillet med alle tre alignments?

bare spør fordi man får de forskjellige gudenes tegn på savegame-bildet og tenkte kanskje man unlocker et eller annet snadder.... (og er for lat til å sjekke gamefaqs =D )
196726​
Vel, du får en ordentlig crappy ending, som bare viser guden med alle øyene våkne opp eller noe. Kan med sikkerhet si du vil bli skuffet, det ble jeg :(