Spørs hvilken alignment du tok da..
Uliyoth, Chatturgha eller Xellottath (ikke ordrett)
Sjekk gamefaqs for tips om bossen. Som Thinaran sa, er ikke bossen spesielt vanskelig.
Opprinnelig skrevet av Variabel@08.01.2005, 14.51 Jeg har prøvd det Thinaran sa. Men det funker bare i starten, etterhvert går det ikke. Da bare sender'n ut zombier hele tiden, og man rekker ikke.
Det du må gjøre da, er å klare å finne den posisjonen hvor du ikke trenger å ta zombiene, men hvor du fortsatt rekker frem til bossen. Når du har funnet den plassen, er det enkelt. Uansett, drit i zombiene.
EDIT: Godt poeng, Thinaran. Hodene var ett bra forslag. Det er altfo lenge siden jeg spilte det nå, så jeg husker ikke helt hvordan jeg gjorde det.
er det noen som vet hva som skjer hvis man klarer spillet med alle tre alignments?
bare spør fordi man får de forskjellige gudenes tegn på savegame-bildet og tenkte kanskje man unlocker et eller annet snadder.... (og er for lat til å sjekke gamefaqs )
Opprinnelig skrevet av meesh@27.03.2005, 18.08 er det noen som vet hva som skjer hvis man klarer spillet med alle tre alignments?
bare spør fordi man får de forskjellige gudenes tegn på savegame-bildet og tenkte kanskje man unlocker et eller annet snadder.... (og er for lat til å sjekke gamefaqs )
Opprinnelig skrevet av Shigsy@15.05.2005, 16.07 De har ikke nødvendigvis sluttet å lage spill for Nintendo. De skal bare ikke lage spill eksklusivt for Nintendo lenger.