[Byttes] Eternal Sonata (Xbox360)

Shinra85

Spillegals effort emo
Et pent smil (kona stiller opp med smilet) og litt cash? Evt gi det til Agra, siden han var først og ormer seg inn med mat

Edit: prøver å gi et skikkelig low-ball tilbud, pga tilbudet til Agra er det beste hittil i forumets historie. Se mattråder og diverse photoshop-poster for bevis. Ved mitt low-balltilbid (smil. Pffft, HALLO!?!) skinner Agras virkelig i sammenhengen

Edit 2: dagens første post blit ennå mindre informativt og forståelig enn alle andre post fra meg. Dette er meg;

Edit 3: så, blide skulle illustrere at jeg var trøtt, ikke at jeg så ut som en tilbakestående munk

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Nei da synes jeg det tilbudet ditt er bedre siden jeg har spilt det før. :)

Shinra85

Spillegals effort emo
Har liten tid om dagen pga skole, rygg og kommende kid, så jeg kan vente om du heller vil ha det. Kan jo evt kjøpe av deg hvis du vil kvitte det med det etterhvert

Kan ikkje de berre dele på det? Agra først, så Shrina. La det gå på rundgang lizm.
Eg har ønskeliste på Steam, så kjøp meg eit spel der så har vi ein deal. :D

Forresten Christer, alt arbeid og stress rundt det å få unge kjem ikkje med ein gang egentlig, i alle fall ikkje fra ungen sin side. Eg hadde masse tid til speling då Lukas var piteliten, siden han tross alt kunne ligge på eit teppe og underholde seg sjølv. Det er når han/ho krever all oppmerksomhet og river ned ting du bør legge frå deg spela til ungen er lagt, og då sover han/ho gjerne heile natta gjennom også. Life ain't that hard.

Ja og forresten, det er så sinnsykt sterke, fine farger i spelet (då spesielt grønne enger etc), og det ELSKER unger!