Ett rom ledig til leie!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det har seg nå slik, at Oslo er en fin by å bo i, og at det er mange som på et stadie i livet sitt finner på å flytte til denne byen.

Så derfor, hvis det skulle være noen her på forumet som vurderer dette, eller kjenner noen i den situasjonen, ta gjerne en titt her!

Ellers, spre det gjerne til venner og kjente! Og btw, det som står om jente som leieboer, er langtifra et krav, mer en ønsketenkning! :)

Så, ehm, ja, ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat, som de pleier å si! :)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Rommet som leies ut er på 10 kvadratmeter, det er resten av leiligheten med sine 80 kvadratmeter og beliggenhet som gjør at det koster som det gjør :)

Det er forsåvidt ingen overpris for et 10kvm rom i utgangspunktet, i forhold til hva ting koster sentralt i Oslo i dag ;/

R

roy_nor

Gjest
Bor på 10kvm på grønland (10 min fra karl johan) med strøm, møbler og adsl inkl i leie. Uten depositum. 3300,- i mnd. :)

Edit: Jeg bor også på enerhaugen! :ninja:

:D

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Ikke for å være frekk.. meeeen. Det er JÆVLIG dyrt selv om det er 80kvadrat totalt. Det ligger sentralt, jada. sikkert. Har bodd der sjæl jeg, og det er sentralt nok, men ikke så sentralt at det er 3500kroner verdt uten strøm. hadde det verdt inkludert strøm, så kanskje.
10kvadrat er ikke en dritt. Har selv bodd med dama på 30kvadrat, 2rom, og vi måtte faktisk flytte for vi hadde ikke plass til en dritt.
Dere får ha lykke til ihvertfall. :)

Det var ikke meningen å flame dere, men jeg føler at det måtte til.
Dere burde forresten gi rabatt :D hei hei. visning? jaja.. hmm.. er du fra spillegal? ja? greit, 3000kroner i måneden istedet. ;)

Novastrum

Feminist-elitist
Det er ikke dyrt. Iallefall ikke når den er pusset opp i 2004. Jeg og en kamerat betaler 4500 + strøm. Rommene er vel på henholdsvis 10 og 17 kvadrat. Leilen er 65 kvadrat til sammen, og sikkert ikke pussa opp siden tidlig 90-tallet. Det er på Løkka. Skal flytte til Frogner eller noe neste gang, er søren ikke dyrere å leie der. Men, men. Liker meg egentlig veldig godt.

Det er absolutt ikke dyrt, det er mer eller mindre normal pris. Når det er snakk om kollektiv er det ikke soveromstørrelsen man ser på, man leier på en måte 1/3 av leiligheten. Hvis dere tar en titt på hva man får for UNDER 3500kr er det enten OAS-hybler på 10kvm med felles bad og kjøkken, eller i kollektiver med 5 personer.

R

roy_nor

Gjest
SITAT(rulleguru @ 04.01.07, 13.42) 45057
Det er absolutt ikke dyrt, det er mer eller mindre normal pris. Når det er snakk om kollektiv er det ikke soveromstørrelsen man ser på, man leier på en måte 1/3 av leiligheten. Hvis dere tar en titt på hva man får for UNDER 3500kr er det enten OAS-hybler på 10kvm med felles bad og kjøkken, eller i kollektiver med 5 personer.
[/b]
Ehh, i de fleste tilfeller så har man bare kjøkken, bad og gang som "fellesareale", så mer eller mindre disse gutta har en stue på 20kvm som alle disponerer så er det ganske dyrt.

Edit: Ser dere har en stue, greit å skrive opp hvor stor den er og hva "reglene" er for felles arealet ;)

R

roy_nor

Gjest
SITAT(rulleguru @ 04.01.07, 18.13) 45103
Hva?? Alle kollektiver jeg har vært borti har hatt stue som fellesareal...
[/b]
Don't let this shock you!!!!

That isn't always the case!!!! :eek:!!!!

Bor for øyeblikket i en leilighet hvor stua er gjort om til et stort soverom, og der bor han som eier kåken.
Har 20kvm kjøkken og 8kvm bad på deling, og en jævla lang gang. :p