Europeisk PSP launch utsatt

Lodin

Der Waaaah
Those holding out for the PSP will have to watch Nintendophiles prance around with their dual-screen handhelds for a few months longer--the PSP's European release has been delayed. Georges Fornay, chief of Sony Computer Entertainment France, has confirmed the unit's delay. The release is being postponed "for several months" so that Sony can adequately provide enough PSPs to satisfy the consumer demand.
Kan ikke si jeg er veldig overraska. Siden når blir spillkonsoler og handheld's sluppet i USA og Europa samtidig?

LINKH

... jaja... jeg har jo bestilt min fra Honkong og får den imorgen... eller over imorgen... eller etter det igjen... litt kjipt at jeg må kjøpe import-spill frem til eurpa-launchen da... >_<

Så jeg er enig at det er noe jævelerig at vi må være dem siste som får disse godsakene, stakkar europa :(

nja... det ligger jo noen få fordeler i det... feks. ZOE2 (ikke at så mange liker spillet) fikk en god del ekstra levler, MGS2 og 3 fikk eurpoean extreme... eh... ok, å vær bakerst suger >_<

Det var vel ingen som trodde den kom i nær framtid vel.
De måtte jo ta alle de produserte til Europa og bruke de til USA lansering istedet.
Har alltid sagt over sommeren jeg.

Lodin

Der Waaaah
Sony selv har hele tiden sagt at de skulle ha launch i statene og her samtidig, men jeg er enig i at det var få som faktisk trodde på det. Nå er altså faktum at den ikke kommer før sensommeren. :(

Hihihihihi.... gjett hva jeg fant i postkassa i dag :D ... dumt at jeg ikke bestilte value-pack fordi nå må jeg kjøpe en duo-stick... men det er jo selvfølgelig helt forjævlig at vi må vente så mye lengre enn Japan OG USA... selv om (som Lodin sier) skulle USA og Europa hatt launch samtidig!

Opprinnelig skrevet av Mongis@15.03.2005, 09.45
Er litt lei av at vi i Europa ligger "bakerst i køen"...  :mad:
190282​
akk , ja møkk at vi er "sist" , eller er vi d ? eller er d bare afrika som ikke har Teknologi nok til stuff? :p .

Forsåvidt så gjør dette meg ingenting siden jeg gidder ikke kjøpe PSP før det kommer ut spill som virkelig rettferdiggjør kjøpet. Tross alt så kommer den ikke til å bli brukt så mye. Ikke tar jeg buss noe særlig, ikke har jeg interesse av å spille i jobb pausen heller. Sjansen for at jeg tar den frem når PS2/XBOX er i stua er også liten. Med andre ord så betyr det at den blir kun brukt på turer eller i dødtid.

Noe jeg desverre ikke har nok av.
Men, alltid kjekt å ha Tony Hawk eller no på feks en flyreise.. HVIS vi får lov til å bruke den på flyet da vel og merke. Tror jeg må slutte å argumentere imot, før jeg bestemmer meg for å droppe hele kjøpet :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Crosis: Øhm... for et kontinent som sliter såpass hardt som Afrika tror jeg ikke akkurat luksus-underholdningsvarer står øverst på "must get"-lista. "Å få de smålige vestlige jævlene til å stryke u-landsgjelda", derimot...

Så på no svensk barnetv i morges. og da var det anmeldelse av PSP, DS og NGAGE. Der sa de at psp kommer i april. Men de har sikkert ikke fått med seg denne nyheten eller bare driter seg ut.

Og sånn at dere vet det.

PSP fikk 5 poeng
DS fikk 4
Ngage fikk 3

Vil dette ha noe å si for PSP salget i Europa?
Ikke at jeg bryr meg så mye, men blir det slik som med PS2, X-box og GC? At DS får et for stort forsprang slik at folk ikke gidder å vente, og DS får mange flere spill til PSP lansering?
Håper egentlig det. Hehe...fanboy-tiden sitter litt igjen.