EverQuest 2 har fått en dato!

#2
For di av dere som har forhånds bestilt så blir muligens dem sendt imorra eller fredag. Ivertfall det Spiderman sa når jeg ringte å sjekket.
 
#5
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@05.11.2004, 00.01
Er kommet et nytt klipp som ikke akkurat gjør et jeg får mindre lyst på dette spillet... Se den her...
130250​
nå kasta jeg nettopp bort 5 fin av mitt liv...

utrolig kjedelig klipp synes nå jeg da..

og det så ut som de gikk i lufta i fjellet der..

men men.....
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
Jeg gleder meg til å spille dette. Kan ikke vente til å få min egen alvekvinne, iført rustning med bæsjefarge og snusleppe til å vandre rundt i et dødt, livløst og ikke minst generisk landskap. Kanskje vi støter på et tre eller tre(haha... Lame!) ute på de store, øde gresslettene? Stay tuned, kids.
 
#7
Syns det er litt dårlig at de ikke informerer om hvor mye det kommer til å koste i mnd før det er gitt ut. Nå er det bare tre dager til, og det står fortsatt på FAQ-siden "the monthly subscription fee will be announced at a later date." Hvis det koster mer enn 120 kroner gidder jeg ikke å spille det.
 
#8
Opprinnelig skrevet av leBoer@05.11.2004, 17.30
Syns det er litt dårlig at de ikke informerer om hvor mye det kommer til å koste i mnd før det er gitt ut. Nå er det bare tre dager til, og det står fortsatt på FAQ-siden "the monthly subscription fee will be announced at a later date." Hvis det koster mer enn 120 kroner gidder jeg ikke å spille det.
130549​
Blir nok ikke så mye. Men skal bli spennans å se hvor mye det blir....
 
#9
Nice 4 dobbel post der larZZZen (fjortiss?) jeg vil heller ha meg wow, mye mer stemning der en det helt tomme landskapet som Mandark pekte ganske godt ut for oss.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@05.11.2004, 18.23
Nice 4 dobbel post der larZZZen (fjortiss?) jeg vil heller ha meg wow, mye mer stemning der en det helt tomme landskapet som Mandark pekte ganske godt ut for oss.
130567​
Om 26år er fjortis så ja, har du testa EQ2 da? Det er til din informasjon sletter i WOW også om du har spilt det da?

Er plasser i EQ2 hvor det er tett skog osv akkurat som det er sletter i WOW. Det her er hva jeg snakker om i en annen topic. Suttring ater suttring....
:tommelned:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Det ser fortsatt ut som om de som har jobbet med spillet virkelig, virkelig hater jobben sin. Dæven steike så traurig dette ser ut.
Og LarZen: Fjortis er en tilstand, ikke en alder. ;)
 
#14
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude@06.11.2004, 22.10
Jeg pakket ut en haug med Everquest 2 på Fredag. Det er bare å løpe å kjøpe :tommelopp:
131111​

Oj oj... best for Spiderman at dem sender spillet fort som bare det. Ellers kommer det 80kg sinna mann på besøk snart. :blunk:
 
#15
Gamespot ga spillet bare usle 7,9 av 10, og det værste av alt: 8 av 10 på grafikk, FF8 fikk det samme. Det er mildt sagt en STOR forskjell mellom de to spillenene når det gjelder grafikk.
 
#17
Opprinnelig skrevet av Erikpc@21.11.2004, 23.56
Gamespot ga spillet bare usle 7,9 av 10, og det værste av alt: 8 av 10 på grafikk, FF8 fikk det samme. Det er mildt sagt en STOR forskjell mellom de to spillenene når det gjelder grafikk.
138920​

Jeg går ut ifra at du mener Final Fantasy 11 og ikke 8. Joda, EQ2 har en del bedre grafikk, men nå ble Final Fantasy 11 sluppet i Japan i 2002 (eller var det 2001?), så det er litt eldre. EQ 2 skal også være elendig programmert, så spillet krever altså mye mer enn det det burde, og det trekker jo ned grafikk scoren.
 
#18
Synes den anmeldelsen som Gamespot ga er helt feil...og det ang grafikken er at dem sitter på ræva hardware. Noe en egentlig ikke skulle tro da, dem av alle burde jo sitte på skikkelig maskinvare.

Ser jo bare på bildene dem har tatt når dem testa osv, det ser jo litt ræva ut. Om dem hadde brukt litt tid på å gå inn i menyen å stilt på litt saker å ting så hadde det blitt noe HELT anna.

Bildene som dem har tatt er ikke i nærheten av det jeg driver å koser meg med ivertfall. EQ2 er det beste utseende mesige mmorpg spillet som er ute pr dags dato. Og om du ikke synes det så sitter du bare på for dårlig hardware og vet ikke hva du snakker om.

Det er kun 1 spill på markedet som kommer snart så er i nærheten av EQ2 og det er WOW. Men det er et mye "simplere" spill en det EQ2 er. Men med en nydelig grafikk som får di fleste imponert, men som kommer til å være kjedelig om 6mnd eller om du har spilt Raymond spilla litt for mye.
 
#19
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@22.11.2004, 01.18
Det er kun 1 spill på markedet som kommer snart så er i nærheten av EQ2 og det er WOW. Men det er et mye "simplere" spill en det EQ2 er. Men med en nydelig grafikk som får di fleste imponert, men som kommer til å være kjedelig om 6mnd eller om du har spilt Raymond spilla litt for mye.
138929​
Har du spilt WoW i 6 måneder? Nei, jeg trodde ikke det. Du er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen du, _LarZen_, og det virker som du bestemte deg for lenge siden at EQ2 kom til å bli det beste som har hendt deg.

Selv er jeg enig med de fleste her i at EQ2 ser dødsens kjedelig ut. Grafikk, interface og alt. Har sett et par filmer også, og det er ikke akkurat noe jeg ser for meg at jeg kommer til å spille, før noen holder en pistol til hodet på meg.

Nå skal man egentlig ikke uttale seg om noe før man har testet det skikkelig, men jeg skal ihvertfall holde meg langt unna EQ2. Da vet jeg ikke hva jeg går glipp av, måtte det være bra eller latterlig dårlig.
 
#20
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@22.11.2004, 00.18
Synes den anmeldelsen som Gamespot ga er helt feil...og det ang grafikken er at dem sitter på ræva hardware. Noe en egentlig ikke skulle tro da, dem av alle burde jo sitte på skikkelig maskinvare.
138929​
Har du vært innom Gamespots kontorer og kikket på makinene deres? Det har ikke jeg, men jeg kan nesten garantere deg at de sitter på det beste av hardware som det er mulig å oppdrive. Det blir de nesten nødt til. Greg skrev i anmeldelsen at spillet ofte går dårlig på high end-PCer, og jeg tror han vet hva som er high end nå for tiden.