EverQuest2

EQ2 har blitt mye bedre altså...det er ikke noen tvil om det. Og snart så blir jo også PvP implimentert i spillet også...så da er det enda mere morro.

Tillegspakka koster 249,- hos spiderman butikken her i Oslo. Har sett den er prisa til 299,- andre plasser.

Når du kjøper den så får du med hele spillet og expansionen for den prisen.

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@17.10.2005, 18.40
EQ2 har blitt mye bedre altså...det er ikke noen tvil om det. Og snart så blir jo også PvP implimentert i spillet også...så da er det enda mere morro.

Tillegspakka koster 249,- hos spiderman butikken her i Oslo. Har sett den er prisa til 299,- andre plasser.

269859​

Har allerede fra før av selve EQ2 da, så er har vel bare bruk for expansion pakka, vis ikke EQ2 og DoF er billigere enn selve bare expansion pakka da, tar å kjøper det som er billigst, tar vel meg en tur ut før kl 8 nå å kjøper med expansion pakken slik at jeg får testa ut spillet iløpet av idag regner jeg med, håper virkelig at spillet er blitt så bra som folket sier :D

Opprinnelig skrevet av Nitrius+17.10.2005, 18.45-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@17.10.2005, 18.40

269859​

Har allerede fra før av selve EQ2 da, så er har vel bare bruk for expansion pakka, vis ikke EQ2 og DoF er billigere enn selve bare expansion pakka da, tar å kjøper det som er billigst, tar vel meg en tur ut før kl 8 nå å kjøper med expansion pakken slik at jeg får testa ut spillet iløpet av idag regner jeg med, håper virkelig at spillet er blitt så bra som folket sier :D
269860​
[/b]
Det er bare en pakke ute og det er den som begge to er i. Håper du blir fornøyd med det. Er en rimelig stor patch å laste ned bare så du vet det.... ;)

Har fått tak i spillet ja, og som du sier var det bare en pakke å få tak i ja, og det var med begge spillene.
Men har ikke hatt tid til å ordne account enda, men regner med at jeg er oppe å igjen iløpet av morgendagen =)

Laster ned patchen til Trials of the Isle. Lar den bare stå på over natten.
Kanskje dette spillet er genialt, kanskje ikke. Det finner jeg ut.

Opprinnelig skrevet av Nitrius+17.10.2005, 22.27-->
Har fått tak i spillet ja, og som du sier var det bare en pakke å få tak i ja, og det var med begge spillene.
Men har ikke hatt tid til å ordne account enda, men regner med at jeg er oppe å igjen iløpet av morgendagen =)
269934​
[/b]

<!--QuoteBegin-Variabel
@18.10.2005, 00.30
Laster ned patchen til Trials of the Isle. Lar den bare stå på over natten.
Kanskje dette spillet er genialt, kanskje ikke. Det finner jeg ut.
269971​

Kult, dere får begge komme med tilbakemelding på hva dere synes.

Jepp. Èn ting før jeg legger meg. Det er dette som er patchingen? Altså, siden jeg skal la den patche i natt så vil jeg at den patcher helt til jeg står opp, og at det ikke er noe mer jeg må trykke på før patchinga er over.

Om du skjønner. :)

Jeg begynte å spille EQ2 i går og må si jeg er imponert så langt. Jeg er foreløpig bare lvl 8 da. Jeg er ganske newbie i rollespill (spilt litt AO før, men thats all), men dette spillet var veeldig lett å sette seg inn i! Mye kule combatmoves man kunne gjøre fra starten av, og grafikken er helt vill. Jeg kan dog bare kjøre litt under medium til tross for at jeg har P4 2.8GHz, 2GB ram og GeForce 6600.

Jeg spiller på RunnyEye-serveren med nicket "Elfkin".

Og nå kommer jo det enda en exp :) Kingdom of the sky Som inneholder så mye som.

* Higher level advancement – now reach level 70 as an adventurer or artisan
* All-new Achievement system – specialize your character with new sets of abilities gained as you level up, complete quests, and defeat notable opponents
* Guild advancement expanded to level 50
* Four new arena champions and two new arenas
* All new Heritage Quests allow players to gain amazingly powerful items, personal status, adventure experience and even a reward made famous in the original EverQuest or EverQuest Online Adventures!
* Signature Quests reward large experience bonuses, entirely new items, and advance the lore of EverQuest II!
* Over 30 new Collections expand on one of the most popular features exclusive to EverQuest II. Find them all and earn all new rewards
* Challenging new zones, both below ground and high above it! 25 new enemies to fight
* Brand new pieces of armor, such as Profession Hats, Helmets and Pauldrons, will make your character look more distinct!
* Over 30 new items to put in your player house
* All new titles!

Spiller på runnyeye under navnet Apiah for dem som lurte :p

Jeg er svært fristet til å åpne accounten min igjen :)
Etter at jeg sluttet å spille WoW så har jeg vært på jakt etter et nytt MMO å sløse flerfoldige timer på, og EQ2 er kanskje det MMOet :p

Ok, da har jeg blitt level 19 (snart 20) og er blitt avhengig. :( Jeg satt hele helgen og spilte kun avbrutt av korte turer på toalettet og en time på øyet i ny og ne. Dette spillet er definitivt verdt de 120 kronene jeg betalte for det pluss expansion på play.com. :) Anbefaler dette på det varmeste!

Da er accounten åpnet igjen, og Elfkin og Jokkiz er lagt til på vennelista ^_^
Navnet er Bladnir, bare sånn at dere vet det.