Evil Dead Regeneration

Lodin

Der Waaaah
Jess gutane og jentane da vart eit nytt Evil Dead spel ute og då er da aug på tide å bringje ny slakt.
Bortsett for at spillet ikke er helt totalt møkk denne gangen då...
Vår alles kjære Ash starter denne gangen midt i Evil Dead 2, men fordi løveinteresten hans dør litt for tidlig blir aldri det grusomme tremonsteret spawna og Ash blir aldri sendt tilbake til middelalderen.
Istedet greier han å rømme fra skogen, men blir fanget opp av de lokale myndighetene.
Siden disse ikke er særlig glade i gubber inngriste med blod og med motorsag på hånda blir han fort døtta inn på det lokale sinnsykehuset.
Desverre viser det seg at kisen som driver dette sinnsykehuset er tysker og derfor kan han ikke la være å plukke på necronomiconen Ash hadde med seg. Ikke helt uventet bryter fulle faen ut fem sekunder etter...
Så blir det å beine omkring på dette sjukehuset for å skaffe tilbake hagla, saga og også muligens de blåe klæa.
Selvom han ikke ser fult så ille ut i de hvite greiene... Litt sexy faktiskt...

Men dette har legen min snakket med meg om.

Bruce Cambell er ikke guds gave til oss mennesker...

Apropos, Ted Raimi har også en rolle i spillet. Han spiller den psykotiske dverg-deaditen Sam og gir vistnok Ash nok av sparke-muligheter.

Hva betyr dette for spillet? Veit da faen jeg for jeg er ikke kommet så langt.
På den annen side koster det bare Ca. halv pris av et vanlig spill så kanskje noen av dere kan gi meg svar?

http://evildead3.com/

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hmm. Vi kan aldri få nok spill som foregår i psykiatriske institusjoner, og vi kan aldri få nok Evil Dead-varer. Selv om de eter esellem slik de forrige gjorde.
Jeg eier faktisk Fistful of Boomstick til XBox, det fulgte med Evil Dead 2-DVD-en min (mulig det var omvendt, forresten), og det har jeg spilt i til sammen tjue minutter. Håper Regeneration blir minst 3000% bedre enn det.

Lodin

Der Waaaah
Nei! Slem Yeti! Hvis du allerede er bestemt på at spillet er middelmådig kommer du ikke til å skifte mening.
Det at man er på et sinnsykehus er da viterlig ikke orginalt, men denne gangen er man der som Ash, med en masse deadites i hælene.
Sånn må du tenke. Positive tanker, hele tiden.

EDIT: Og før noen sier at jeg er overdrevent positiv til alt som har med ED tør jeg minne på min tråd om Hail to the king til PSX og DC...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Døh Lodde, jeg håper jo at spillet blir bra, da. Og jeg mente det med at vi aldri kan få nok av spill som foregår i psykiatriske institusjoner - se på Thief 3, Painkiller og... øh... Necrocide (som dessverre ble kansellert).
Men ikke faen om Fistful of Boomstick var noe å samle på, oneliner-knapp eller ikke oneliner-knapp.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Kommer det til PC, eller er det konsoll only? Jeg har nemlig(kanskje heldigvis) ikke prøvd Fistful of Boomstick, så jeg er enda åpen for nye muligheter. Så lenge det kommer til PC, that is.

Lodin

Der Waaaah
I følge Tothegame er det gitt ut til PC, Xbox og PS2 så nesten alle kan fritt velge.
Skal prøve mer seinere i dag og hvis det er verdt det kan jeg poste litt inntrykk.