Excite Truck 2 (Fake :( )

D

Deleted member 91

Gjest
Til ingens store overraskelse viser det seg altså at Excite Truck 2 er på vei til Wii. Ifølge artikkelen skal det blant annet være 6 spillere online, nye brett (blant annet på månen, med redusert tyngdekraft selvfølgelig), støtte for Mii-er (som dere ser på bildene) og oppgraderbare trucker. Ser ikke så verst ut heller spør du meg.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg kjente nettopp noe bevege seg i buksa. t nytt spill å vente spent på, å kunne spille online med hver vår Mii ser jeg for meg blir veldig genialt, jeg har hatt mye glede av Excite Truck rett og slett på grunn av den utrolig gode kjøregleden spillet kan skryte av.

Yippee-kay-eyh masha-fakkah, moar plis! Ingen foreløbig dato?

I

impywimpy

Gjest
Hvis kjernedesignet i Excite Truck er halvparten så besnærende som internett virker å fortelle meg, kan dette være grunnen til å skaffe seg en sånn derre Nintendo-greie du plasserer under fjernsynsapparatet. Hvordan er lastetiden i originalen? Jeg må nesten spørre, siden det er hovedgrunnen til at jeg knapt spiller noe som helst i disse dager.

Har hele tiden vurdert å kjøpe Excite Truck, men jeg har latt være til nå¦(spill er så dyre i Norge...) men dette skal jeg uten tvil ha på lanseringen. Mii-er i spillet og online kommer nok til å bli kjempeartig.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
SITAT(impywimpy @ 25.04.07, 15.44) 62978
Hvordan er lastetiden i originalen? Jeg må nesten spørre, siden det er hovedgrunnen til at jeg knapt spiller noe som helst i disse dager. [/b]
Smertefritt! Jeg tenkte ikke særlig over det mens jeg spilte. Jeg husker faktisk ikke loadetida engang.

EDIT: :argh: @ fake pressemeldinger!

En onlinedel ville vært det som hadde gjort at jeg ikke byttet bort Excite Truck Uno. Det var kjempemorsomt så lenge det varte, men det var erlig talt ikke veldig lenge. Jeg sluttet å forsøke å være perfeksjonist med Wave Race 64, og ble fort lei å prøve å nå S-ranking i alle levelene. Kom langt, klarte siste-siste-levelen, men etter det gadd jeg ikke stort mer.

Så ja... online, og generelt mer å jobbe for hadde vært sakene.

Lodin

Der Waaaah
SITAT(impywimpy @ 25.04.07, 15.44) 62978
Hvordan er lastetiden i originalen? Jeg må nesten spørre, siden det er hovedgrunnen til at jeg knapt spiller noe som helst i disse dager.
[/b]
De er minimale. Fra du er ferdig med ett løp og har valgt et annet tar det bare noen sekunder. Eller, det som tar mest tid er for spilleren å bestemme seg for bil og bane. :p
Som i de fleste andre spill til Wii (ihvertfall fra Nintendo selv) er ladetidene generelt minimale over hele heia.

Jeg er faktisk ikke helt overbevist om at dette er falskneri. Nintendo sier heller ikke noe om det i artikkelen det ble lenket til.

Det ser nesten litt for detaljert ut teksturmessig, og det stygge grensesnittet håper jeg fortsatt de fikser før en toer, men hva slags sprø fans er det som både gidder og er i stand til å lage såpass overbevisende "next-gen Excite Truck"-bilder?

Jeg lukter at dette er en tidlig build av toeren Nintendo kanskje hadde tenkt å vente med å prate om.